03 September 2010

eh!! sempat ke tak sempat ye???

A'ah la..sempat ke tak ni..haduuuiiiii...raye pon nk dekat da kan..xsmpai sminggu je ag..yeke??haha..tak sempat kang naye je..cian kt diorang..kt aku..kt mak..sume la..
'Eh, ape kau mrepek ni aJa??bgtaw jela ape yang sempat ape yang tak tu..wt owg tertnye2 jela..kau nih..'


Tak  Berapa Sempat :
  1. tempahan kuih raya yang semakin banyak dan bayak dan banyak
  2. jahit manik bling2 di baju raya saya dan mak tersayang
  3. kemas bilik saya supaya kelihatan lebih cantik di Aidilfitri
Itulah antara perkara yang asenye tak berapa nk sempat..nmpak je ckit 2..tapi nk buatnye??ya ampunnnn...memandangkan saya bz je manjang,..bz buat ape kau nih??of coz la wt kuih raye 2 ha..tahun ini saya dan mak saya mengambil tempahan kuih raye..bsnessWomen..baru nk berjinak2 dlm dunia perniagaan kecil2an..kuih ape kau buat tu??em..popia simpul yang kecik2 2..pastu ade yang gulung plak..dah la saya wt sorang2..mak tolong jualkan saje..stakat nk bru siap 30 balang..nk lagi dlm 20 balang..untung ke kau jual 2??
of cOz la derr..lepas la nk beli ape yang dihajati..

Tapi takpe..saya akan sempat2 kan jugak ape yang tak berapa nak sempat 2 ye..hehe..berbekalkan kekuatan yang ada..akan saya laksanakan..haha..ayat xbley blah dowh..
Tapi, bnde tak akan siap klau saya ni asyik mls je..huhu..ye..saya ngaku..saya ini mmg suke mls2..tgk tempat la der nk mls..kn??

Eh, rase cm da panjang sgt saya menaip ni..sampai tak sedar waktu berlalu dengan lajunya..saya inin mengundurkan diri..Nk Buat Kuih Tu Lagi La Derrrrr...

Assalamulaikum~

No comments:

Copyright reserved by Aja edited byCaersasuke