25 September 2010

mintak tolong kt korang korang korang sume..Plzzz help me!!

korang korang korang!!
bley tlg aja x??
mntak tlg sgt kt korang, korang dan korang sume y 4low blog aja..
plzzz !

ade 3 soalan yang aja nk tnye kt korang sume :
  1. cmne kte nk hilangkan rase sedih?
  2. cmne plak kte nk lpekan orang yang da lpekan kte?
  3. ape ptot sy buat utk lupekan si dia?
 hope sgt korang dapat tlg aja
bukan ape..sekadar nk hilangkan rase yang sangat laen di aty..
ramai jugak y da bg pendapat tntang mslh aja..
ade y ckp lupekan dia
bukak buku baru
kuatkan semangat
kuatkan hati
doa byk2
solat jgn tggl
buat solat taubat

dah..aja dah buat sume 2..
tp still sme..epy kjap je..pastu sedih balik..
cmne ye korang??
bley tlg aja x??
mungkin nasihat korang korang sume boley membantu aja

~terima kasih kepada yang sudi membantu~

6 comments:

FATIN SYAFIQA said...

em kalau Fatin sedih, fatin ajak kawan pergi jalan2 kat pantai..
heheheh

aJa said...

:) boley jugak 2..
thx fatin :)

Azim Nor'aini said...

akak bkn pndai sngt nk nasihat kan orang..
tp prnh mengalami situasi yang sama..
bkn putus cinta la..pasal bnde lain..
kalu sedih sngt nangis je..
lepas kan rsa sedih..sekejap je tu..
dh lame nnt lupelah..
satu lagi..bzkan diri..bile bz kurg sikit berfikir..
heee~ hopefully membantu la nashat akak yg x seberapa nih..hee~

Balqis said...

senang je..carik pengganti cepat2..kompem luper..hehe~~

*selalu sibuk2kn diri dgn kerja~

aJa said...

akak : da xde air mate kot nk nangis..huhu..
pape pon..time kaseh atas nasihat akak 2..sy try!

aJa said...

balqis : hehe..time kaseh ea..

Copyright reserved by Aja edited byCaersasuke