23 September 2010

Nuffnang??amende 2 hah??

Salam~
nk cte sal nuffnang lak tuk entry kali nih..
apa itu nuffnang??
apa kelebihan nuffnang kpd kita y ade belog ni??
perlu ke kte wujudkan nuffnang ni utk kegunaan kte??*ape pnye soalan daa

Acctly, aku xde jwpn utk soalan2 di atas..haha..
aku xtaw nk jwp ape sbnrnye..aku pon bru je lagi berjinak2 dlm dunia nuffnang nih..

sebagai mengenang jase dan budi..aku nk ucapkan time kaseh byk2 lah kt kezen aku..
sape kezen aku tuh??nk taw??
Ju the Juliet lah orangnye..
msty korang, korang, dan korang penah tgk belog dy..
kre dy r y gtaw aku nuffnang ni amende..
*n ak xphm ag ape dy trangkn..ngeeee*

So, aku wt kptsan utk mewujudkan nuffnang aku sndri..
wlaupon aku xbpe nk phm ag..xpelah..kene la blaja dulu ye dakk..saye kn budak baru belajar.. ;)
kene kaji nuffnang dgn lebih mendalam ag..supaye aku taw ape cte nuffnang nih..

Pendapatan / jumlah semasa nuffnang aku skang bpe dah??
hahaha..malu kot nk bgtaw..
korang pnye msty da byk gle kn...aku bpe la sgt..haha..
*sje nk tunjok simpati kt nuffnang*

Mau usaha utk majukan nuffnang n belog aku!
yeahhh!!

2 comments:

Lizzie Yasmin said...

dengan nuffy nie kne byk bodek skit baru up.. hehehehe

aJa said...

cmne 2 ye???

Copyright reserved by Aja edited byCaersasuke