30 September 2010

Tag Dari Nadia

waa. aJa dpt tag lah dari rakan2 belog aJa
okey..Tag ni dtgnye dari cik Nadia yang sgt comel :)

 1. Apa benda yang paling penting dalam hidup korang?

 semua penting! 

2. Benda yang terakhir korang beli menggunakan 
duit korang sendiri?

baju

3. Dimana tempat korang ingin melangsungkan 
perkahwinan korang dan tema perkahwinan korang nanti?

msty la kt umah.. Tema? x bncg ag..haha..ntah pape.. 

4. Adakah korang sedang bercinta sekarang?

yup..eh..tak tak..eh..ye ye..eh..haha

5. Berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?

forever n ever 

6. Dimana korang selalu berjumpa dengan kekasih korang?

kene bgtaw ke? 

7. Novel / buku / majalah yang terakhir korang beli?

xpenah beli pon.. Slalu pinjam kt kakak.. huh! kejam! 

8. Apakah nama penuh korang?

Nur Hafizah Binti Ayob 

9. Antara mak dan ayah korang, yang mana korang lebih mesra?

Mak! snang bwk bincang! hehe.. sory ayah! 

10. Namakan orang yang korang betul-betul nak 
jumpa dalam hidup korang

sape ek?sape2 jela..korang pon boley..haha

11. Adakah korang basuh baju korang sendiri?

tak..mesin basuh..hehe

12. Dimanakah tempat yang  korang betul-betul nak pergi?

tempat yang sume orang nk g

13. Pilih salah satu, peluk atau cium?

peluk kowt! 

14. Beritahu 3 benda tentang orang yang tag korang

comel gile
best gile
baek gile

15. 5 benda yang korang sangat-sangat sayang 
dalam hidup korang?

hp
bantal bucuk
buku diari
cermin kecik
tudung

16. 5 lagu yang paling korang suka dan selalu dengar?


17. Bila tarikh lahir korang dan kat mana korang
sambut tahun lepas?
 
21/08/90..taon lepas sambut kt sekolah ngan bFF :) 
 
18. 5 orang blogger yang korang nk tag
 
 
19. Cerita sikit blogger yang pertama korang tag 
 
belog Fatin bes lah..suke..



8 comments:

Cik Yana said...

Hey dear,,
thanx tag cik Yana,,
Nnti cik Yana buat ye :)

aJa said...

cik yana : okey :)

tikusdalamlab said...

aja: thanks babe. sekarang jugak i buat :))

FATIN SYAFIQA said...

eit, thanks Aja! Hehehehe

Stubborn Gurl said...

hehe..mekasih2..
dak degil dah jawab tag 2..
meh la tgk..

http://stubein.blogspot.com/2010/10/kene-tag-lagi.html

aJa said...

tikusdalamlab : hehe

aJa said...

Fatin : okey.. sesame :) suke tag kt kamo lah!

aJa said...

Budak degil : sme2 :) okey!

Copyright reserved by Aja edited byCaersasuke