02 November 2010

Sape nak hadiah free dari Paris? =)

Salam wt sume..
bukak2 je belog..sure le aJa cek SB dlu..
pastu ade tag dari budak degil,,hehe..
ape y best ngan budak degil nih..die msty nk bg tag kt aJa..hehe..
budak degil ajak aJa join GIVEAWAY mewah gitu..hik2..
teruje nk join nih..kot2 le rezeki aJa..hik2..


korang nk join dipersilekan ye..boleh tgk kat sini ok?
jom le join..x menang xpe..kn3..
name pon GA..
ade rezeki ade le ye dakk..hehe..


okeh2..nih syarat-syarat mudah utk join GA ni

  1. korang msty wt n3 sal "Sape nak hadiah free dari Paris? =)" 
  2. cm bese le..korang kene le letak banner ni kt side bar korang ok..
  3. msty jd folower cik Puan nadia
  4. tag kpd 3 orang blogger (pastikan dorg tahu bahawa mereka telah ditag! )
  5. yang last skali plak...da slesai korang buat n3 GA ni korang kene tgglkn name n link korang kt tuan pnye GA ni eh.

    ha..snang kn syarat2 nih..hik2..meh2 join..
    meh nengok hadiah nye plak..
     5 souveniors yang akan dipos khas oleh Farah dari Paris.
    mungkin akan di up kan lagi bilangan hadiah. 
    mkin ramai, makin banyak hadiah. 
    hik2..best woooo..
     
    yang uniknye Pemenang
    akan dipilih berdasarkan beberapa calculation buatan sendri 
    ha..lagi le besh..

    Tarikh Tutup:
    20.11.2010, 12.00 PM
    smpat ag!
     
    korang boleh copy paste je n3 GA dari blog tuan penganjur eh
    sbb n3 yang paling kreatif akan diberikan hadiah..hik2..best2..bukan aJa kate ye..Tuan penganjur yang kate eh..ngahaha..
    utk n3 yang kreatif akan deberikan 1 hadiah dari Malaysia+1 hadiah dari France!
    meriah gitu..hik2..
     
    pe korang tggu lagi..meh le join GA nih.. 
     
    eh..lupe plak..aJa nk tag kt
    abe amin hik2.. 

3 comments:

Siti Mashitah Saidin said...

yeay! dapat tag lg!! lepas 9 hbln siti wat ya.. insyallah~

aJa said...

siti : orait..wt jgk taw..hik2..

:~:Budak Degil :~: said...

hehe..moge2 kite org bertuah 2 ye aja...

Copyright reserved by Aja edited byCaersasuke