12 November 2010

Tolong jangan intai aku mandi!!!!!

asal aku nk mndi je kau msty ade..asal kau ade je msty aku mandi..
ape masalah kau ni..
xpuas aty ngan aku ke..
agak r x puas aty pon smpai nk ngendap aku mandi..
dose la wei..taw x..DOSE!!
cisss..
sumpah..aku nampak kau lagi aku bunoh kau!!!*hik2..sumpah..tipu je
aku tak sanggup da nk jd bahan tontonan kau sengal!!!!
suda la wei..please la..
jgn ngendap aku lagi boleh tak??
rentikan la perbuatan keji kau tu..
smpai ble kau nk jd cm 2??
pikir la wei..

eh2..sape plak yang ngendap aJa mandi nih..
sape yg brani cuci mate nih..
hadoiiii..
bwk betenang ye kawan2..
xde sape pon yg ngendap..haha..
ekeke..bengang??haha..lntak korang..hik2..

korang msty tau hape bende ni kn..
hahaha..cicak ke yg ngendap aJa mandi?
aiyarkkkk..

2 lah..asal aJa nk mmbersihkan diri je makhluk ni msty ade...
mcm ade org tgh tgk aJa je..kahkahkah..
wlaupon xde sbnrnye..
tp terase diri ini sedang diintai..hahaha..


korang camne??pernah diintai??ngahahaha..

11 comments:

Amirah Adnan said...

haha..penah2..bukan setakat ngan cicak..ngan lipas pon penah..kui3..:p

aJa said...

amirah adnan : ekekeke.ape da lipas..geli le..

Amirah Adnan said...

haha..nampak lipas riuh menjerit x hengat dunie..:p

Siti Mashitah Saidin said...

kalo si cicak tuh, sampai cicak tuh kalo bleh bersuara dia akan kata cam nih,
"bosan ar tgok engkau ja mandi.." hahahha

aJa said...

amirah adnan : haha..lawak2..ekeke..histeria dibuatnye..

aJa said...

siti : hahaha..ape la ct ni..cicak 2 bertukar le tiap ary..hahaha

My Little Diary said...

hai aja... huhu di intai oleh sang cicak....

dwaty said...

hahaha... cicak tu suka kat awak kot...

aJa said...

dwaty : hahaha..ape la..

one2paii said...

cis..tahjuk jerk da panas..cam melodi lak..hahaha

aJa said...

one2paii : hahaha..panas meletop kan.hahaha

Copyright reserved by Aja edited byCaersasuke