05 December 2010

aJa kembali dgn hati yang masih belum diubati

Salam :)

dekat seminggu rasenye aJa x mengOn9kan diri..
bz la katekan.. *weh..ape je yang kau bz 2 aja??* wahhh..siapakah yang berbicare 2...
ingt lg x n3 Ngangkung?? alah..bwh n3 ni je..
aJa da jnji nk cte asal aJa sedih kn..
ok2..aJa cte..
saje je nk letak pic nih
  
Andai Esok Nafasku Terhenti..
Ingatilah Detik Terakhir Diri Ini
Andai Esok Nadiku Mati..
Maafkanlah Segala Kesalahanku
Hanya Satu Yang Perlu Kau Tahu
Aku Gembira Mengenalimu..


Kadang2 Kita Tak Sedar
Teman Yang Kita Tak Peduli Sayang Gila Kat Kita
Kadang2 Kita Tak Sedar
Kita Terlampau Sayang Kat Teman
Sedangkan Teman Selalu Meyepikan Hati Kita
Kita Tak Pernah Sedar..
Kita Bukannya Sempurna 
Untuk Mendapatkan Teman Yang Sangat2 Sempurna Dalam Hidup KIta
Dan Kita Bukan Sape2
Untuk Buat Teman Sayang Kita Macam Kita Sayang Kat Teman
Sebab Kita Hanyalah MANUSIA Biasa..


Korang msty penah bace ayat2 nih kn..xpon ade sape2 yang bg ayat ni kt korang by fon..
btol x?
ayat2 ni lah sebenarnye yang buat aJa sedih sesangat..
knp?kejap..nk cte nih..

Hari 2 ( x ingt ble) kwn aJa msg aJa..kt fon lah..die kasi aJa ayat2 nih..
ok...terkejut ckit..
ntah la..knp ntah die bg ayat ni kt aJa..
aJa xnk sebut nama die kt cni..tapi die pompuan..

1 msg die pon aJa x reply..sbb aJa terasa dgn die sgt2..
die ade buat samting yang aJa terase sgt3..sgtttt2..
thats y aJa cm xnk bls msg die...
bukan xnk eh..nk sgt bls..
siyes..aJa mmg rindu kt die..!

"aku xde niat pon nk buat kau cmni kwn..tapi knp kau yang buat cmni kt aku?
knp kau lupe aku?ok..fine..aku tau kau tak lupe aku..tapi mmg kau lupe aku hari tu..
kau pikir la sndri ape yang kau lupe..aku mls nk ckp byk da..walaupon bende 2 ciput je..tapi besa bg aku..
kau tau aku cepat tacing yang sgt2 over..tapi knp weh??asal kau lupe aku..?? 'die' kau tak lupe pon.
aku ni..aku..asal kau lupe??aku kwn kau kn..geng kau kn..knp weh??knp3...!
aku tanak ckp kt kau teros..kau tau belog aku kau bace lah sndri..aku nk bgtaw kau yang aku skang mmg tgh sedih sbb kau..!aku tacing ngan kau wahai sahabatku!!
tapi tengoklah..kalau tacing aku ni da sejuk aku contact kau balik..*ouh..ntah pape kan.."

Ok..2 la cte die..
korang msty x paham kn..
korang cube3 la pahamkn ek..
aJa xnk la cte detail sgt kt belog aJa..
takot nnty pape jd plak..
tapi aJa x kire..aJa tatau nk luahkan kt sape da..tatau nk cte sama siapa..
haihhhh..
knp la sorang demi sorang kwn aJa buat aJa sedih..emm..sedih je..x nangis pon..
then..ni plak..aduhhhh..

skang masih lagi dilande kesedihan : (



6 comments:

Terry Nur Iman said...

:( . hati terry selamanya akan jadi terluka .
mmm.bersabar je la aja....

Qaseh dalia adelia said...

salam singgah dear..why sedih2 ni..kdg2 perbuatan kite secare xsengaje mengguris perasaan kawan kite..maybe de something yg dear buat kwn dear tu tacing...maybe dear lebihkan org lain dr dia...sis xtau nak komen ape..tp jangan lah bermusuh lame2 ok..sahabat yg baik akan sentiasa bersabar n cuba meleraikan ape yang sdg dihadapi

aJa said...

terry : hmm..ntah la terry..aJa da x larat nk terluka lg..

aJa said...

dalia : huhu..sis slh phm ni..dia yg buat aja..hik2..xpela sis..aja tgh cube relaxkn aty ni..pape pon..thx sis!

~SukEMakAn~ said...

saba ye aja!

aJa said...

sukemakan : thx kak

Copyright reserved by Aja edited byCaersasuke