28 December 2010

DAH KALAH 2 DAH LA..KECOH LA LU!!!!

pape bg salam dulu..
Assalamualaikum!

Smlm aJa bz..bz yg teramat sgt..
xsempat nk BW..
sume gare2 bola punye pasal..

huh!
msty korang taw indonesia tgh mrh gle vavi kt Malaysia kn..
maki hamon! carot marot..
aduhhh...
bola punye pasal pon nk kecoh2..
hoiii...dah kalah 2 dah la..kau nk taacink kuat ape hal!

apesal kau nk kate negare aku ni anjing! maling bagai!
negare kau dah hebat sgt lah!
weii..sedar diri..org2 kau byk kt negare aku carik rezeki!
kalau x cmne korang nk makan?
mmg..mmg org kau yg buat klcc 2 ha..tp jgn sesekali hina negare aku!
jage je negare kau!
ambek orang2 kau..bawak balik negare kau..jgn dudok negare aku!

sentap aku!
mane x nye...agak r nk maki negare aku!fine2..negare korang jugak..negare kte!
patot ke dorang kate negare kte ni dilaknat Allah?
BOLEH?

Ya Allah...smpai begitu sekali dorang marah negare kte..
bendera kte yg kte bangge2kan slame ni dorang bakar! menangis aku tgk..
salahkah kte?

yang ni korang msty bace!
SERUAN NAJIB TUN RAZAK!! aku tertnye2..
ade ke PM kte berucap mcm ni?oh..kalau ade MAAF kan aku..mgkin aku x ambek taw pasal ni..
tp..knp plak PM kte nk berucap dlm bahase indon?
kalau blogger 2 copy paste dari sumber laen..mustahil ade bahase2 indon yg terselit melainkan blogger 2 sndri yg reka ayat 2..
ni pendapat aku..kalau aku SALAH tlg BETULKAN aku!
korang bace dgn teliti!
mungkin ini satu penipuan ataupon benar..aku sndri xtaw.!

aku x sggp nk tgk mereka maki negare kte lagi..
salahkah kte menang?
sbb laser?
aku xtaw mcm mane terjadi hal laser 2..sbb aku x sempat nk tgk bola ary 2..
mungkin mereka x boleh nk terima hakikat yg kte menang..
Allah yg tentukan segalenye..kan..bukan dorang..

macam2 ugutan dari dorang yg aku bace..
ade yg bersungguh nk mencederakan pemain kte nnty! YA ALLAH..
lindungilah hamba2 Mu ini dari ugutan mereka..

korag boleh pegi page Malaysia dekat fb..
macam2 hal yg belaku..
x gune kalau aku nk maki dorang balik..dorang kasar!
aku lembot..wakakaka...

Ya Allah..
Engkau maha mengetahui segalanya..
jika Engkau mengizinkan kami mencapai kemenangan nnti..kami bersyukur Ya Allah..
jika sebaliknya..kami redha segale kehendak Mu..
Lindungilah pemain Malaysia yg akan bertanding nnti..
jauhkan lah mereka dari segala ancaman dan ugutan dari pihak lawan
sesungguhnya..Engkau maha berkuasa..
Aminnn...

MALAYSIA BOLEH!!!!

p/s : mari kite berdoa bersame2 supaye kemenangan berpihak kepade MALAYSIA!

6 comments:

WAHIDA ALIAS said...

dorang ni mmg x reti bsyukor btol..mcm hebat sgt ngare dorg tu..tak payah la smpai mcm tu skali..ape slh kite.ish.geram..grrr

aJa said...

wawa : 2 lah..pasal bola nk kecoh x tentu pasal..

Ummi Izzah said...

org yang busuk hati mmg mcm tu..
tak tahu bersyukur!
apa2 pun, Malaysia Boleh!
salam kenal..;)

aJa said...

ummi izzah : 2 lah..haihh...
salam2 :)

Siti Mashitah Saidin said...

indon tuh x sedar diri... dah la datang sini, cari dwet sini, bawak balik negara depa.. bukan nak berterima kasih kat owg msia! x kenang budi!

ish~ geram2~~

aJa said...

siti : hah..2 lah..xkenang budi btol..

Copyright reserved by Aja edited byCaersasuke