20 December 2010

Geng Blog Pink : Realiti dan Fantasi

Salam GBP!
korang sehat?semestinye lah kan..hee..
okey2..xmau membebel pnjg2..
JOm bace n komen Realiti dan Fantasi aJa..




REALITI

bende atau perkare yg aJa akan pastikan menjadi realiti ialah aJa akan jadi Fashion Designer satu ary nnty..!
yg ni siyes gle!
aJa akan pastikan impian realiti aJa ni akan jd kenyataan!
perancangan masih dalam proses!
hee..nk taw?..nnty aJa cte kt next3 entry eh..


aJa nk sgt jadi macam RIZMAN RUZAINI !
korang boleh terjah belog mereka ok! hee..


hope impian realiti aJa akan tercapai..
wlaupon bukan skarang!
GBP ku sekalian...doakan aJa eh..hee :)

FANTASI

aJa pon xtaw la ape fantasi aJa!haha..terok kan..

boleh x aJa nk pegi dinner ala2 romantik ngan mamat hensem  kt atas ni??
wakakaka..
*berangan lah kau aJa oiii..haha..

Okey..
itula die..Realiti dan Fantasi aJa..hik2..
sile abaikan yg FANTASI 2 eh..haha..ngarot je 2..wakaka..

Salam mesra dari aJa utk sume ahli GBP :)

12 comments:

momochan said...

salam GBP!! wahh nak jadi fashion designer ye?good2..momo doakan aja capai citacita ni kay :)

aJa said...

momochan : hee...tq dear!

ainatiqa said...

whoa , mau dinner bsama itu lelaki ? heee :D

MiMi PeONy said...

mimi mmg ske fashion, bgus2...nanti kita bleh bkerjasama...ceh,mcm la bgus sgt mimi ni kn...hehe
;p

.cik yaya. said...

wah..boleh la nk tempah baju kawen kat aja nnti..hehe mesti free je utk cik yaya

✿ CikCimi said...

nty bole dsign baju kawen sis ea.
:P

aJa said...

ainatiqa : hee..fantasi je tuh..

aJa said...

mimi : eh..boleh je..kte bersatu!wakakaka

aJa said...

cik yaya : utk akk boleh je..hee..

aJa said...

CikCimi : okey! i will..wahhh..hee

fathiahRAIHANA said...

whoaaaa . fashion designer gituu! hihihi . best best!! nk geng ngn ana la nk jd wedding planner :D

aJa said...

fathiah : hee..ok2...boleh je..

Copyright reserved by Aja edited byCaersasuke