07 December 2010

Shag : Thanks n Sory!

Salam :)
Thanks n Sory..
kenape??
adelah..hehe..

award nih dtgnye dari shagcomot yang sgt baik hati dan terlalu baik hati yang teramat sgt baik hati..
wah2..ini suda lebeh..wakaka..
shagcomot kate die bg award ni khas utk folower yang ke 57 hingga 126..mslhnye aJa pon xtaw aJa folower die yang ke berape..hik2..

  yang ke 41 kah aJa?
owh..x mungkin.. shagcomot kasi award nih kt 69 folower beliau daripade 126 tu..
wah...bertuah aJa..
trimas shagcomot ! sangat2 dan teramat lah sgt menghargai award kamu nih..

Opss...saba2..shagcomot suh jwb soklan nih..hik2..
x sah klau xde soklan kn?
Ok..jom jawab..korang bace je..bia aJa jwb!

Nama penuh anda dan nama panggilan blogger anda.  
name penuh : Nur Hafizah Binti Ayob
name panggilan blogger : aJa
 
Kenapa jadi pengikut belog ini [shagcomot]?
sebab header shag cantik..wakaka..*boleh ke jwpn ni?hentam saje
Apa kekurangan belog ini [shagcomot]?
kene ckp ke?mau kene pelempang kang..hahaha
 
Apa pula kelebihan belog ini [shagcomot]?
kelebihan ye?em..rasenye shag ni pemurah hati kasi award yang
beliau buat sndri kt folower beliau..
kasi kt sume folower plak 2..
*eh jap..cm x menjawab soklan je..hahaha...sory shag!
Ade jugak niat di hati nk pas award nih kt folower aJa plak..
tapi tidak mendapatkan keizinan dari shagcomot..hehe..
award ni utk folower die je..xleh pas2..
kehkeh.. 
 
 

2 comments:

♥ Roshazzy Shag ♥ said...

Haa, memang tak boleh pass. Itu hak mutlak followers ke 57-126 je. Hat lain tak boleh amik :P

Thanks, dear. Sebab ambil jugak award ni even lambat. Tak kesah lah kan lambat pun. Hehe. Do, keep in touch yah :D

aJa said...

shag : hee...ok2..xbagi pon..aJa simpan leklok award shag ni eh..hee..

ha 2 la kan..lmbat kn..kikiki...
thx shag!

Copyright reserved by Aja edited byCaersasuke