11 January 2011

Aku kene sound dgn budak kecik!!!

aku da lame nk cte pasal aku kene sound ngan sorang budak kecik..!
pompuan plak 2! woo..sgt menyakitkan aty aku..
tetbe nk sound aku pehal?kau boleh sedar x kau 2 budak kecik lagik..
respek aku yg da dewasa ni boleh? x boleh? kau boleh blah!

hakhak..xde sape pon sound aku..
saje jek!

ary 2 sdare belah ayah aku dtg umah..org KEDAH..
maknenye spupu spapat aku pon ade la same..fmly aku pon layan la tetamu kan..
mase 2 time lunch..makan kat umah aku..ok..fine..
adik spupu aku plak x mkn..yana namenye *kre spupu aku la 2 kan..
disebabkan die tak makan terpakse lah aku melayan karenah beliau..
DIINGATKAN beliau merupakan seorang perempuan yang berusia LIMA tahun!
DIINGATKAN jugak..yang aku ni x bpe rapat sgt ngan spupu belah ayah aku..x tau lah kenape..

Ok..berbalik kpd cte yana tadik..
jom berdialog kejap!

Aku : kenape x makan yana?
Yana : x lapaq *macam ni ke eja?haha..
Aku : kalau x nak makan..pegi la minum..ade air sarsi..
Yana : ya ka?cek mau lah..

pastu die pegi dapur..n dtg balik kat aku..
jom sambung..

Yana : awat cakap macam orang KL?
Aku : *blur kejap..
Aku : yeke?mane ade la yana..biase je..
Yana : orang KL ka?
Aku : tak lah
Yana : habis orang mana?
Aku : orang PERAK lah!

pehal lah budak ni..selambe gle ckp cm 2 kat aku..
ahaha..lawak la der!
ok..ni perbualan yana dgn mak aku plak..lagi lawak..

Mak aku : nak air ke?
Yana : bukan air.. AYAQ la.. *wohoo..aku maen hentam je eja ni

haha..sume orang gelak..aduh..budak nih..
aru 5 tahun..tapi mulot..uihh..mengalahkan makcik2 yg buat ketupat..haha..
mksd aku..die ni suke bercakap..x kre la ngan sape pon..

BOLEH?die cakap tanah sebelah umah aku ni SAWAH PADI..
hahaha..yang ni x leh blah langsung!
aku cakap la bukan..ni lalang..haha..
die x paham..LALANG 2 apa??haha..BOLEH?
aku ckp jela RUMPUT yang dah panjang..haha..baru die PAHAM..

Oklah..lagi byk aku cte pasal die..x brenti aku ketawe!
siapakah yana?alah..mls nk letak gambar die lah..hik2..


aku kate : ade ke orang nk bace n3 aku yg panjang gle vavi nih!aiyoo!

8 comments:

Efipurpleshine said...

haha...bdak kcik zmn skunk mmg bgitu...

eiela said...

budak2 biasalah banyak cakap. best diorang nih menceriakan suasana.

latest Entri :
Pengalaman Mencabut Uban

Ainiaa♥ said...

ada ada yg nak baca :D

ahhaha best kan layan kerenanh budak kecik xD

one2paii said...

o0pss..maaf,gua sudah terbaca lak entry lu yang panjang nie..terlebih suhda,haha
budak2..selagi budak,mmg banyk bertanya,nasib die x tny soklan2 yang lu sendri xleh jawab..haha

aJa said...

Efipurpleshine : 2 lah..x boleh dikawal..haha

aJa said...

eiela : betul2..

aJa said...

Ainiaa : huhu..2 lah..gelak je manjang..

aJa said...

2paii : xpe2..nnty gua pas soklan 2 kat lu..BOLEH?haha

Copyright reserved by Aja edited byCaersasuke