05 January 2011

Aku selesa guna 'aku'

Selamat petang :)
indahnye suasane petang aryni kan?hee..
sbb x ujan..slalu ujan je..huhu..
hujan oh hujan kenape engkau turun..macam mane aku tak turun katak panggil aku..katak panggil aku!
ok2..sudah2..jgn mrepek..

tajuk macam x best..oh..mmg x best pon..
korang nak bace..sile kan..xnk?sudah.. *boleh plak cm 2..

paasl 'AKU'..
entry sblm2 ni..aku bahasekan diri aku 'aJa'..
aku ase macam gedik plak..haha..
so..aku bertukar drpd 'aJa' ke 'aku'..kan senang,,ni aku rase macam pura2 plak..haha..bongok kan?
lagipon aku selesa ble mcam ni..
ni entry yang pertama aku gne 'aku'..

entry pendek je..
nnty aku cte lagi dekat next entry :)

hye :)

p/s : aku tetap aJa :)

17 comments:

one2paii said...

erk..adakah ini azam lu yang baru?tukar ganti nama yang baru?ker ganti nama khas?hahaha

aJa said...

one2paii : haha..ntah..ahaha..ahh..lu ni..buat2 x paham..lempang kang..

DiNaZ said...

aJa,gua,aku nama yang kita bahasakan untuk diri kita pada aku semua tu bukanlah penting tapi lebih penting adalah penerimaan orang terhadap bahasa kita..bukan sebeb gedik,mengada2 or yang sama waktu dengannya...bukan x bagus tapi bagi aku kalau guna aJa tu kan lebih manis dan mesra alam?? aku?? what do u thing??*kasar kan??
apa pon its up 2 u bebeh!

nub said...

bereh jaa! hahha

aJa said...

dinaz : emm..ntah la kak..hehe..aja rase kalau gne aku lagi best dari gne aJa..hik2..tapi aja taw kak batas2nye..em..tq kak ye..tapi macam bloger2 yg atas aja xdela aja gne 'aku'..hee..

aJa said...

nub : haha..ish..

anamizu said...

wah3 AKU pun nak tukar gak lah..hihi

aJa said...

anamizu : hik2..jom2 cik ana kte tuka same2..wakaka

Lizzie Yasmin said...

eh katak sejak 2 menjak nie, memang rajin panggil hujan lar..

irwanpauzi said...

sama lah kita..hehe

DiNaZ said...

aJa x kisah apa pon penggunaan bahasa kita yang penting kita selesa dengan penggunaan nama aku itu..kihkihkih....

aJa said...

Lizzi : hah..kan..hik2..

aJa said...

irwanpauzi : kita serupa..wakakaka

aJa said...

dinaz : hee..tq ye kak.. :)

ecadwinkyasha said...

aja...kita sama la..dulu guna Cik Asha,rasa terlebih gedixx.haha.pastue skrg selang seli jer,,kadang2 guna 'aku'..pas tue guna 'I'...ishh,taktahu nak guna apa.haha

aJa said...

eca : hik2...kan2..susah plak rase..

ecadwinkyasha said...

ntah nak guna apa baru ngam.hehe

Copyright reserved by Aja edited byCaersasuke