13 January 2011

Aku terpakse berhenti berblogging..maafkan aku :(

Assalamualaikum..
maafkan aku..aku silap taip tajuk 2..aku bukan nk benti terus..
aku nk rehat kejap dari dunia blog nih..
sbb aku tgh tertekan..byk sgt masalah yang dtg sejak due menjak nih..
kalau satu masalah aku boleh handle lagik..ni..bykk..skaligus menimpa aku..tanpe aku sedar sbnrnye masalah 2 telah lame berlaku..baru skang aku merasainye..bukan masalah peribadi..xde kne mgene pon..
perit..pedih..aku x cukup kuat nk menjalaninye..walau ramai yang dtg bg aku semangat..tapi aku tetap x kuat..

MUNGKIN aku akan kembali lagi utk menceritakan kat korang ape yg jadi kat aku..
aku x boleh nk share lagi ngan korang..aku xtaw nk story cmne..bialah korang tertnye2 masalah ape yg sedang menimpa aku..
aku perlukan mase yg lame utk pulih macam biase..
mungkin makan mase berbulan2..ataupon mungkin bertahun2..aku pon x pasti aku perlukan bape lame utk pulih..
aku xpenah ditimpa masalah yg berat sebegini rupa..
mungkin Allah nk uji kemampuan aku..

bukan aku xnk trime ujian dari Allah..tapi aku x cukup kuat..mcm mane aku nk hadapi masalah aku ni?
korang boleh bg jawapan x? :'(
aku kene selesaikan bnde ni sorang2 tanpa bantuan sesiapa pon..
tapi mampukah aku?
ye..aku boleh kot selesaikan masalah ni..tapi mcm aku cakap tadi..aku perlukan byk mase..

sebelum aku undurkan diri aku nk ucapkan trime kasih kepade blogger2 yg sudi menyokong blog aku yg serba kekurangan ni..
akak jelita. wahida alias, siti masyitah, kak yanie J, kak shida, dak degil, one2paii, nub, amin, nadia, adek atiah, nanad, kak dinaz, terry, dan semua folower aku..nk cakap sorang2 pon nnty panjang lagi entry aku..
time kaseh sbb slalu singgah, bace n3 merepek aku, dan bg komen kt blog aku..trime kasih byk3..
tanpe korang sume..x bernyawa blog aku..
aku xkan close shoutmix 2..bialah macam 2 je..yang folow aku tq byk2 n sory sbb aku xdpt nk folow korang balik..apetah lagi nk BW..
aku akan rindukan korang sume :'(

kpd GBP..troskan perjuangan..aktif2 lah slalu ye..kalau ade segmen buat eh..
oh..pasal tshirt..aku mungkin terlepas utk dptkan tshirt GBP :'(
cik yaya..smpan utk aJa satu ye..
aku msty rindu GBP punye.. :'(

InsyaAllah..
aku akan kembali dgn berwajah baru..
dengan semangat yang baru..
dengan AJA yang baru..
mungkin aku akan berubah..daripada seorang yang ceria kepada seorang yg pendiam!
em..mungkin lah..aku pon x pasti..aku tgh tertekan..macam2 bnde buruk yang aku pikir..aku macam da x bleh nk pikir secara waras..tapi aku x gila..aku sedar lagi..em..separuh sedar kot..ntah la..
tapi yang pasti aku akan kembali jugak dlm dunia blog..x kesah la aku macam mane..aku xkan tgglkan dunia blog..aku cume perlukan mase je nk pulihkan balik diri aku nih..

'Ya Allah..berikan lah aku petunjuk dan hidayah Mu..
berikan lah aku ketabahan utk menjalani ujian dari Mu Ya Allah..
Ampunkan lah segala dosa2 ku padaMu..
aku hanyalah insan yang lemah..dan memerlukan hidayah Mu..
Kuatkan lah aku Ya Allah..
permudahkan lah segala urusan yang ku hadapi ini..
Sesungguhnya aku berserah segalanya kepadaMu..
Aminnnn..'

sampai sini saja entry aku yg panjang gle nih..
doakan aku berjaya ye kawan2..
maafkan aku andai selame aku berblogging nih, aku ade tersakitkan aty korang ke..ape ke..
mntak maaf ye..
doakan aku supaya masalah aku ni cepat selesai..
dgn bantuan daripade korang + usaha dari aku..insyaAllah semuanya akan kembali seperti biasa..
sepanjang aku xde nih..korang tlg jage blog aku boleh?em..tq..
oh ye..korang jage diri! Semoga Allah memberkati kehidupan korang semua..

aku kate : aku akan pergi utk mengejar impian aku..doakan aku ye :)

16 comments:

Yanie J said...

jgn stop truih la ye...
stiap mslh de pnyelesaiannya,pe2 akk doakan tuk adik :)

nub said...

semoga baek2 blaka.. =)

feyus said...

masalah ape tu ye.
Hati-hati dengan mesej promosi ini

WAHIDA ALIAS said...

aja!!!takot wawa bace tjuk entri aja ni..nseb baek aja nk berehat je..btw semoga aja dpt apa yg aja cari tu..Insyaallah.

one2paii said...

sabau le baii..dugaan mematangkn kita..gua doakn semuanya baik2 belaka..insyallah

Juaini Juliet Jamaludin said...

Allah tak kan uji hambanya lebih dari kemampuan diri kita. ingat tu yea aja. :)

Siti Mashitah Saidin said...

eh.. aja... napa nih??
siti baru ja bukak... tak tau apa cita.... jgn la majuk syg.....

insyallah, masalah yg timpa kat aja tuh akan settle... siti tau aja kuat...
sabar ya....

kitaowg kat blog nih, semua tunggu aja balik tau....

jgn majuk lama2, nati cepat tua....
ha, tgok! da berkedut da... :P

-yana mz- said...

jgn berhenti..=)
meh tgok gA ni
http://yanamz-blog.blogspot.com/2011/01/1st-giveaway-chinese-new-year.html

aJa said...

yani J : tq kak

aJa said...

nub : tq

aJa said...

feyus : hmm..mslh negara..wakaka

aJa said...

wahida : tq wawa

aJa said...

2paii : tq

aJa said...

juaini : tq dear..

aJa said...

siti : tq siti...syg siti :)

aJa said...

yana : huhu..

Copyright reserved by Aja edited byCaersasuke