06 January 2011

Kawin kan jela depa tu kak sal

haha..gile ke nk kawin skang..
agak r...awal lagii kot nk mendirikan rumah tangga!kuikuikui..
tp x salah rasenye kawin mude2 nih..da smpai jodoh...tros grab..!
kang kawin lambat kang ade plak makcik2 yg mengate!kate saham da jatuh lah ape lah..
*sebok betul..ckp jela kau nk kawin lagik!!

ade ke patot jiran aku kate kat mak aku (kak sal) nk kawinkan aku ngan anak die..Boleh?
haha..no3..aku xmau kawin skang..rilex lu..
tp macam bez je aku tgk mmbe2 sebaye aku da kawin..haihh..siap ade anak lagik..
huhuhu..da smpai seru..seru aku belum lagi kot..
adakah jodoh aku dgn anak jiran aku 2?haha..inshaAllah kalau da jodoh..x kemane!
alah..sebelah rumah je..haha..boleh buat kenduri skali..hakhakhak..*ni idea kakak aku!gle!

ni je aku nk kongsi ngan korang malam ni..
hehe..baru skang ade time nk buat entry merepek nih..
hee..Salam :)

p/s : korang da kawin??

6 comments:

gigi rongak said...

haha..kawen nnt jgn lupa jemput.haha :P

one2paii said...

betul tuh bai..gua rasa elok lu kawin sok jerk..lagi cepat lagi bagus..haha

Siti Mashitah Saidin said...

nak kawen!~

aJa said...

gigi rongak : hehe..pasti3..

aJa said...

one2paii : haha..xnk3..

aJa said...

siti : jom! eh..

Copyright reserved by Aja edited byCaersasuke