09 January 2011

Mark nk tutop fb?lantak lah!

Salam3..
kecohhhhh..fb nk tutop!haha..
weh mark! kau nk tutop dipersilekan lah! ade aku kesah?ade3..haha..
tapi macam tipu je..saje je kot si mark nih..nk buat gempak jelah mamat ni..

ade bagusnye lah kot fb nk tutop..ye arh..xde lah aku nk bukak je fb 2 ha..
lgpon da xde bnde da kt fb 2..bosan da..
GAME?aku da x layan da farmville ke cityville ke..hape ke..
dulu jelah terover layan game kt fb..smpai mak aku bising2 suh tutop..
skang jgn harap lah aku nk maen game..kalau bukak pon da xtaw da nk maen camne..haha..
boleh dikatekan dulu fb ni sedikit melalaikan aku.. *sikit je..x byk eh!
knp?sbb teruja..sblm fb aku lyn myspace, friendster, tagged..
ble fb da digilai ramai..haha..aku pon turut menggilainye! laman sosial yg laen aku pinggirkan..tp still ade smpai skang..

tapi kalau betollah fb da nk tutop..cmne ngan mmber2 aku kt fb 2?
mksd aku mmber yg dari skolah rendah dolu2 2..cmne nk contact?gne fon?
boleh jadi kot..tp cm x bleh nk tau da perkembangan dorang..kan3..


tapi bialah..da mark nk tutop..nk wat cmne..die yg buat fb ni kan..haha..
lantak kau la mark..
boleh je kot hidop xde fb..hahaha..betol?
tapi betol ke pon si mark ni?ke maen2?
jom pegi serang si mark! eh..nk buat ape plak? ntah..hahaha...


p/s : jgn blog nk shut down suda!

8 comments:

Cik Anis said...

fuhh. susahh woo hidup tadek fb. agagagagaa.

nub said...

ada fb pon deactivate jaa keja..hahah

Shag said...

Yay! kita sependapat lah Aja. Sokong gila kalau betul Mark nak tutup FB ;)

Entri Terbaru Shag : Penutupan FB adalah satu trick dr Mark Iceberg!

aJa said...

Cik Anis : hik2..senang2 kan lah hidup anda ye...

aJa said...

nub : haha..ape la..

aJa said...

shag : yeahhh..idop kak shag!eh2..idop mark..haha

anamizu said...

aah cik ana pun tak kesah kalo die betol2 nak ttup..
buat semak je..hik3

latest entry : SEGMEN AKU & DRAMA KOREA

aJa said...

anamizu : hik2..cik ana ni..

Copyright reserved by Aja edited byCaersasuke