03 January 2011

Masih belum terlambat :)

Salam :)
Selamat Tahun Baru 2011 :)

hee..rase blom trlmbt ag kot aku nk ckp epy new year..
2010 da lepas da..
skang 2011 plak hadir..
umur aku pon makin bertambah..waaaa...
nk taw bape?ish..xpelah..hahaha..

ble da setat tahun baru ni ramai lah plak yg cte sal azam..azam3!
cmne plak ngan azam aku?azam 2010 da tertunai ke?
aku ade azam ke?haha..persoalannye!
aku mcm xde azam je tiap tahun..ade 2 ade..tapi jgn harap lah aku nk tunaikan..haha..
sbb aku mls..wakakaka..azam aku plak yg mrepek2..haha..mane nk tercapainye..ye dak!haha..
sO, aku nk tahun 2011 ni menjadi tahun yg bemakne bg aku!
kenape?sbb aku rase aku ni still budak2..hah?mksdnye?
ntah la..wlaupon aku ni da abes skola..aku still ase nk pegi skolah!bongok x?
aku terlalu rindukan zaman persekolahan...

utk tahun 2011 ni aku akan cube jd lebih dewasa!oh..mungkinkah?
sbb slame ni aku stay ngan mak ayah aku je..
dr kecik smpai da lah besa ni ha..xpenah berenggang!kemane mak aku pegi..aku msty folow..
aku x cube nk berdikari sndri!sbb aku malu!ye..malu gle..xtau lah ape yg aku nk malu sgt 2..
kuar ngan mak komfem aku kene pegang tangan mak aku..haihh..smpai mak aku rimas lah!
punye dasat nye malu aku 2.. *haha..apelah..

em..nnty aku da nk setat blaja..komfem2 aku kene duk asrama wlaupon aku tak nak..
sbb xpenah merase lagi suasane asrama 2 mcm mane!boleh ke nnty..haihh..haha..
redah jelah!nk duk mane lagik!

berbalik kepade cte azam td!jauh plak aku menyimpang!haha
azam tahun 2011 nih xde lah sgt..aku cume boleh cakap IMPIAN!
impian aku nk jd pereka fesyen!
kenape?sbb aku mmg minat gile bab2 menjait, fesyen, n sume2 yg berkaitan dgn dunia fesyen!
aku nk berjaye dgn care aku sndri!xperlu kot nk tiru orang..kan?
tmpt study pon da ade..nnty ble2 aku cte kt next entry..

 aku da 21 tahun!hee..
peace no war :)

 Semoga Impian aku tercapai dgn jayanya!
 InshaAllah :)


14 comments:

cik miera said...

yeay!! kiter sebaya..hik3..hepi new year aja ^_^

aJa said...

cik miera : wahhh..ye ke..best2..hee..
salam tahun baru :)

nub said...

salam 2011!!

fathiahRAIHANA said...

wahhh.sy maseh muda! hihihi .
happy new year akak . moga tahun nie lebih baek drpd sebelumnya ..:)

WAHIDA ALIAS said...

wawa pon 21 thun...!!!hehe...tue jugak ni..

aJa said...

nub : salam2..

aJa said...

fathiah : hee...kak aja pon mude lagik..thx dik :)

aJa said...

wawa : kte mude lg la..haha

Shag said...

Aja~ Selamat Tahun Baru! :D

Moga tercapai lah impian Aja tu. AMIN AMIN ;)

http://shagcomot.blogspot.com/

zati said...

selamat taun baru cik aja, moga impian cik aja akan ter capai satu hari nanti, insyaallah =)

aJa said...

shag : tq2 kak..aminnn...time kasih!

aJa said...

zati : thx dik..amin.. :)

one2paii said...

apy new year kat lu..gua xder azam ape2 tahun nie..

aJa said...

2paii : meh gua bg lu azam..haha

Copyright reserved by Aja edited byCaersasuke