26 February 2011

Aku :'( sebab kau!!

Salam ceria..
ye..aku kene ceria..happy go laki n go gurl..
kenape aku kene ceria OR kate laennye buat2 ceria..
da sah2 aku tgh sedih + :'(
kenape?
sbb aty aku terguris terhiris dek kerane die..
kenape kau wat aku cmni.. why why why???
aku x wat pape..aku tgk je kau dia dan dia..
kau 3 orang yg buat..aku yg jd mangse..
aku tau korang buat utk kebaikan korang n aku jugak..
tapi perlu ke ade tangisan?perlu ke?
ok..mungkin itu yg dinamekan tangisan kegembiraan..
aku pon epy ble tgk korang..
korang epy aku pon tumpang skali..
tapi aku x suke ble ade part nangis2..tacing aku da la kuat..
 korang x kesian kat aku ke?

Opss..terlebeh sudah..
ape yg aku cube repekkan ni..plzz..hentikan sume ni..haha..
bukan ape..td aku tgk cte hindustan..
pape aku tgk tajuk dulu..eh..cm penah tgk je cte ni..
utk mensurekan lagi, aku tgk la ckit,,nk bg cam cte ape..
last2...Owhhh...cte ni rupenye..
tros aku tgk..mak aku skali join nih..hehe..
besele..cte bolly2 ni x sah xde nangis2..sume ade tangisan..




korang msty penah tgk cte ni kn..
lme da cte ni..
cme aku da lpe la jalan ctenye cmne..
tgk tadi baru aku ingt balik..
eh..mmg sedih gle lah..
lagu die je da wt aku tersentuh..haha..

korang tgk la sndri..mls plak aku nk wt sinopsis die.. *bongok tak bongok
laen time aku cte..
hee..
aku nk wat assgment nih. *yolah 2..
haha..mcm x cye je..
pape hal..esok aku cte lagik..
Salam ~



aku ckp : tme cuti jela aku boleh bersme belog tercinte aku nih..hee..

9 comments:

Cik Miera said...

la...hihi ingatka luahan perasaan ape td..hak2

Siti Mashitah Saidin said...

tuh la aja... wat suspen ja... :P

Siti Mashitah Saidin said...

tuh la aja... wat suspen ja... :P

aJa said...

cik miera : haha..saje nk maen2..

Juaini Juliet Jamaludin said...

iya iya je Aja ni. Buat suspen aku oke. Memang nak kena.

one2paii said...

ce citer ckit..gua xmelayan sangat industan nie..haha

aJa said...

Juaini : hehe..lekluuu

aJa said...

2paii : nk taw tp x melayan..cmne 2?

aJa said...

siti : hehe..

Copyright reserved by Aja edited byCaersasuke