05 February 2011

ape itu PPW???

Selamat pagi :)
11.47 am..kre pagi la 2..wlaupon lmbt aku nk ucapkan..haha..
da bekpes ke?alah..msty da punye kan..
pagi2 bute msty da bukak periuk punye..haha..eh..ade ke pon?

PPW..apakah?
hee..cer cari dlm kamus, internet ke hape ke..
jumpe x PPW 2.. x adonye..haha.. *apela kau ni aJa
hee..aku kan tgh study..kos yg aku ambek 2 PPW..wakakaka..rase panas x korang?hee..
Pembuat Pakaian Wanita..
skang ni aku blaja yang asas punye dulu..yang berat2 aku pon xtaw ble nk diajarkan..
skang aku tgh menyulam..hee..sulaman la kre..
nk taw ape yg aku sulamkan?haha..aku buat gmbr nih..


haha..aku da xde idea nk buat sulam ape..
ni pon aku mntak tlg akk aku yg tlg lukis kat ATAS KAIN KALE KUNING..
aku bab2 lukis ni mmg fail!
*cmne la kau nk design baju sndri nih!
xpe..jnji keje aku settle..

suasane dlm kelas aku..
bukan kelas pon..kelas x cukop..sO..paham2 la aku duk kat mane 2..

 hee..mmber aku yg best

peace :)

huhu...comel kan?hee..

puan yang ajar aku!

hah..waktu time perhimpunan rasmi..haha..
klaka..da lme aku tggl kan waktu prhmpunan nih..haha..

hee..byk lagi gambar..
mls plak aku nk mengoverkan diri aku..haha.. *ape kne mgene..
Ok lah..2 je aku nk cte sal PPW ni..
xpntg pon...tapi aku mmg nk bgtaw kat korang..hahaha..

Salam :)



No comments:

Copyright reserved by Aja edited byCaersasuke