29 June 2011

Aku semakin meminati mereka ~

SUJU
aku pon xtaw ape bende nih.. SUDU ke?hahaha..
owh..bukan rupenye..

sejak aku mule study nih..
mcm2 perangai pelik yg aku jumpe kt kawan2 aku nih..
slh 1 nye dorang ni gile K-POP !
perangai pelik ke 2?? haha !
bg aku ye sbnrnye.. sbb aku mane layan bnde ni sume..
bg aku x best lgsg..

ni la natijahnye kalau aku kate x best !
tgk, aku pon da terjebak dgn perangai pelik 2..
yeahhh ! aku pon gila K-POP ! ! siyes ! x tipu !

ni sume angkare mmber aku yg dgr lagu korea..
ary2 die dgr, pasang kuat2 plak 2..
aku  pon terpakse mndgrnye dgn aty yg penuh keboringan !
ok..lupekan pasal mmber aku..


skang aku minat n paling suke dgn SUPER JUNIOR..
hehe..lagu dorang best3 lah !
ok ok.. sbb dorang sume hensem gle, comel plak 2..

lantak lah korang nk kate aku ni ketinggalan zaman ke ape ke..hahaha..
mmg pon !
org laen da lame tau, aku ni baru merangkak nk ambek tau !
haishhhh..
tapi aku bukan katak kt bawah tempurung 2..
aku dok dalam umah ! !


cayalah ! !
yg paling aku suke dalam kmpln SUJU ni ade dua org je..


Name : Cho Kyu Hyun - 조규현
Birth Date : 3 February 1988
Born Place : Seoul, South Korea
Star Sign : Aquarius
Height : 180 CM
Weight : 68 kg
Blood Type : A
Profession : Singer, Dancer and Actor
Hobbies : Singing and Watching Dramas
Education : Kyunghee University 
Kpop Group : Super JuniorSuper Junior-MSuper Junior KRY, SM Town, SM The Ballad


Name : Kim Hee Chul - 김희철
Birth Date: 10 July 1983
Born Place : Gangwon, South Korea
Star sign: Cancer
Height: 179cm
Weight: 60kg
Blood type: AB
Profession: Actor, Singer, Host/MC, Radio Broadcaster and Model
Hobbies :  Writing Story and Playing Computers
Education : Sang Jiyoung University
Kpop Group : Super Junior, Super Junior-T, SM Town



credit to : South Korea Addict

yg plg comel gle dlm SUJU ni plak :


comel kan..haihhh..

ntah mcm mane aku boleh terminat plak ngan kumpulan nih..
aku bukak youtube msty aku tgk video SUJU dulu..
walaupon aku da tgk byk kali..
alahaiiii..aku suke tgk dorang nyanyi..
lg best tgk dorang menari..walamakk !! 

tapi yg aku taw lagu SUJU ni 3 je..hahaha..
punye byk lagu dorang..3 je aku taw..
hahah..nk wt cmne..
3 lgu 2 je yg aku taw..lagu laen nnty lah aku kaji..
BONAMANA, SORRY SORRY, NO OTHER..
mmg best ! layannnnn !


lepas aku berjinak2 minat K-POP nih..
byk lagi kumpulan yg best2 rupenye..
same hebat..
tp nntylah aku cte lagi pasal K-POP nih..
n3 nih khas utk SUJU saje..hehe..

kesimpulannya..
aku layan K-POP..korang??

3 comments:

Siti Mashitah Saidin said...

huhuhu.. skrg ct minat CNblue

aJa said...

siti : yeke? ok ! aja search skang !

aJa said...

siti : yeke? ok ! aja search skang !

Copyright reserved by Aja edited byCaersasuke