24 June 2011

Angin taufan muncul di kala senja menjelma ~

waa..macam seram je..
seram x..seram x..hahaha..kompom korang penakut..hik2..
ok2..siyes2..wahai cik aJa..tlg siyes ye..
ni bukan bende maen2..tlg fokes pade tajuk utama..

tarik napasss....hembuskan...fuhhhh..
ulang balik smpai puas...
hehe!

bnde yg aku nk cte ni bukan bende2 tahyul 2..
ni pasal kt dalam umah aku!!
bukan aku..umah mak ayah aku la mksdnye..
mane mampu lg nk beli umah sendiri..haha..kan3..

TOILET!!!!
ok..knp ngan toilet umah aku???
die buat aku panas la der!!!
boleh plak mase aku nk mandi die wt hal..
bleh plak wat lampu kejap ade kejap xde..aduhaiiii la syggg...
aku nk mandi ni syg..cmne la nk fokes mandi ble hang wt lmpu liplap2..
betul2 la sygggg...

yg aku peliknye, time nk maghrib die wat hal..pas2 elok balik..
ishhh..
yg aku ni pon satu..da senja2 baru nk g mandi..aduhhh..

da lame aku bebulu ngan lampu toilet 2..
aku da ngadu da kt mak suh ayah aku betulkan pape yg patot..
ha..knp aku ngadu kt mak?x tros kt ayah aku??
sbb aku takot..hahahaha..
takot kene marah..kang tacink lebih plak aku nih..
pastu mule la merajuk, x mkn..lapa kot..hahaha...

kalau aku belasah lampu 2 ape yg aku dpt??
kompom sakit..aduyaiii..

Oh ayah..ble nk betulkan lampu liplap2 tuh..
anakmu x senang nk mandi..
hadoiiii...

3 comments:

Siti Mashitah Saidin said...

senja2 x elok mandi aja.... bnyk seth tan... haha

aJa said...

siti : hehe..bukan slalu..

aJa said...

siti : hehe..bukan slalu..

Copyright reserved by Aja edited byCaersasuke