25 June 2011

Bagai Pinang Dibelah Dua~

cuti sem da bermula..
bukan aku x sronok ble cuti nih..
cume aku rase sepi plak xde kawan2 kt aku..
xde gelak tawa lagi dgn dorang..
walaupon 2minggu 2 kejap..bg aku lme sgt..

bile da duk kt umah ni, mulelah aktiviti aku yg membosankan..
utk mengelakkan dari bosan, aku on9 smpai lebam bijik mate nih..
ble tdo lmbt, sah2 la aku bangun pon lmbt..
mule la mak aku membebel..hehe..
tp kejap je mak aku 2..die rindu r 2 nk mrh2 aku..hahaha..

eh..da larik tajuk da aku ni..
bagai pinang dibelah dua...ok..cmne nk cte ye..
em..aku troskan jelah ye..

1 Mei ary 2..fmly aku g merisik bunga di taman..wahhh..
utk abg aku..gf die la kre..
nsb baik time 2 aku cuti..aku folow r..abg kesayangan aku 2..
mane bleh aku x pegi..walaupon baru merisik!


 nih antara hantaran2 mse 2..
wah..macam da bertunang pulak!
yg purple 2 dari belah abg aku..yg gold dari belah aweks die.. :)


 2 lah abg aku..hehe..
macho x??
aku penah cte pasal die dlm n3 aku..
tp da lme da la..
cun kan dorang.. :)


hehe..time ni da nk balik..
aku sempat2 kan jugak tangkap gmbar ngan bakal kakak ipar aku..


u r so sweet sis !


cadangnye, abg aku akan nikah hujung tahun ni..
x sabar nk tggu..
hope hubungan abg aku ngan kak wanie smpai ke jinjang pelamin..
dan sepanjang hayat..

name nye Nor Hazwani..aku pggl kak wanie je..
die ni tua setahun je dari aku..
die caring..very kind..
 dulu aku x bpe stuju abg aku pilih die..
aku pon xtaw pasai pa..hahaha..
but now, aku da ok da..ye r..bukan aku yg bercinta..abg aku kan..
die berhak tentukan pasangan hidup die right?

sume orang ade kebahagiaan masing2..
cepat atau lambat je..
bile la mase utk aku dpt kebahagiaan yek..
hmm...?????

4 comments:

fiqaliqa said...

insyaAllah tak lame lagi tu aja, turn kaw plak. hehe :)

aJa said...

fiqaliqa : yeahh..x lame lagi..

Siti Mashitah Saidin said...

wua... congrate untuk abg aja ya.. :)

aJa said...

siti : tq2..

Copyright reserved by Aja edited byCaersasuke