08 July 2011

Sahabat aku mase kecik !

aku mmg suke berkawan..tp kdg2 aku pikir jgk..
sudi ke mereka kawan dgn aku? ikhlas ke dorang? aku sndri da cukup ikhlas ke?
sggp ke aku terima baik dan buruk mereka dan sebaliknya..
konsep kawan sejati, sahabat baik
mereka akan ade dekat dgn kte x kre mase senang atau susah..

tp bg aku, kawan mase gelak gle vavi snang la dapat..
cbe time susah ! sorang dua je ade.. yg laen sume cabut larik !
ckup la hanye jd pendengar ! x mintak lebih oke !


aku nk cte pasal mmber aku time aku kecik2..
aku membesar dgn dorang..
1 skolah, 1 kelas, rumah pon sbelah2 time 2.. mmg sweet sgt !

gmbr lame x elok ckit ! ngee !

aku mmg comel mase kecik ! da besa lagi comel ! kan ? haha ! prasan betol !
yg lagi dua 2 mmber aku yg paling rapat ! pon comel2 !

ble aku duk sorang2..mule la mcm2 yg aku pikir..
antarenye pasal mmber lme aku yg dua orang nih !
aku membesar same ngan dorang..
 

aku paling rapat dgn mamat nih ! aku pggl die apip..
aku ngan die 1 skolah, 1 kelas, rumah pon sbelah2 je..
pegi mane2 je msty aku ngan die..

aku ingt lg mse 2..
kteorang nk naik basikal..tp ade 1 la plak basikal 2..
last2 aku yg bwk die ! haha ! patutnye die bwk aku. ni terbalik la !
tmpt duduk belakang xde ! nk xnk die duk dpan yg kt palang 2.. ish, aku nk cte pon x reti da ni.. haha !

tp keindahan persahabatan 2 kejap je..
mase skolah menengah die pindah kedah ! sunyi aku time 2 beb !
bertahun2 lost contact.. x jumpe die n fmly die.
aku pon jd terlupe kt die kejap !

kalau jodoh x kemane ! 1 ary 2 mak aku ajak g umah die.. aku pon folow jela..
neves plak aku nk jumpe die..
lme da kan x bersua muke ! haha ! tp aku wt rilek je smpai la jumpe die..
Alhamdulillah die x sombong ngan aku, yg best nye die rindu time aku ngan die kecik2..

Skang die study kt UITM..bagus2..
hope persahabatan aku ngan die kekal smpai bile2..xde stop2 !
walaupon jauh, tp dekat di hati.. haha !

kesimpulannya, 
kawan sejati susah nk cari..
kalau ade pon boleh kira dgn jari !

2 comments:

Siti Mashitah Saidin said...

erk... dulu kawan... skrg boiperen kah? hahaha

aJa said...

siti : eh..xde la..masih kawan

Copyright reserved by Aja edited byCaersasuke