05 September 2011

Dia mencuri hati ku :)

Assalamualaikum OOoooOO Assalamualaikum !
saya dtg nk beraye ! hik2..

hari2 aku diceriakan oleh 'dia'
aku pon x pasti kenape la aku pegi layan 'dia' dulu..
mmg aku x layan pon..
tp ntah cmne aku layan jugak.. PELIK !

bile hati aku riang, ceria dan aman, 'dia' ade kt sisi aku
bile hati aku gundah gulane, berduka, 'dia' tetap ade..
pujuk aku ! cube selesaikan masalah yg aku hadapi !

aku mule tertarik dgn care 'dia'..
xtaw knp..
CINTA ?? haha ! mungkin jugak..
aku sndri x pasti..


Cinta Muka Buku


Kita berkenalan hanya dalam laman muka buku
Kau hantar petanda suruh aku terima kamu
ooh.. Hati ku rasa sesuatu..

Dan pabila kau kata kau mahu jumpa aku
Ku gelisah berdebar hati rasa tak menentu
oohh.. Kenakah rasa itu..

Bagaimana harus bersua
Ku rasa gementar tapi bahagia
Perlukah kita cari peluang pertama
Walaupun kita tak pernah berjumpa

Banyak persoalan yang berada di minda
Banyak tanda tanya dan juga kata kerja
Otak kata jangan hati pula kata ya
Hidup tak menentu adakah ini cinta

Banyak soalan banyak juga jawapannya
Kata hati dan rasa tak dibiar saja
Setiap yang berlaku ada kebaikannya
Harus pejam mata dan cuba apa saja

Pabila kau renung tajam-tajam mata aku
Ku rasa sesuatu rasa yang ku tak tahu Oooo…
Ini cinta remajaku

Dan pabila kau katakan kau suka aku
Ku terdiam terkedu tak tahu mana nak tuju Oooo…
Itulah cinta yang satu, cinta di muka buku..


mungkin lagu nih sesuai utk perkenalan aku ngan die..huhuhu..
* xleh blah la lu der !

SIAPA org nye?
eh, aku x bgtaw ea sape 'dia' 2..
halamak..aku nk blah da ni..ble mase plak aku nk bgtaw kt korang..ekekeke..
alasan je 2 derrr !!

Ok la..kalau bnde ni da jd betul2 n SIYES da KOMPOM ! aku bgtaw la sape 'dia' 2 ek..
skang belum mase utk aku hebah2 kan..haha ! kecoh la kau aJa !

kesimpulannye di sini !
aku xnk balik kolej !!!!!!!!!!!
*ade kne mgene ke ngan topik aku nih ! #sengal !



6 comments:

ecadwinkyasha said...

..sengal tol..balik kolej,study :P

pstt:..lagu akak dgn dia juga tu.weekkkk.

aJa said...

kak eca : xnk balikkkkk

hehe...kte same..

ABU said...

yaaaa itu dia cinta.hehee

Siti Mashitah Saidin said...

sapa kah dia? woooo!

aJa said...

abu : hehehe...

aJa said...

siti : hee..nnty aja cte eh..

Copyright reserved by Aja edited byCaersasuke