03 September 2011

Mereka menceriakan saya di pagi RAYA !

cube korang bace n3 aku yg ni ----> Hari Raya ke ni?? Ok ! fine ! Selamat Hari Raya !
xnk bace pon xpe..terima kasih !
ni aku nk sambung cte n3 aku 2..

xtaw lah kenape raye taOn ni aku x dpt nk rase bahangnye..
ape ntah yg x kena..
jgn  ckp raye la..puasa pon aku x rase mcm puase ! rase cm bulan2 biase je..
haihh.. ape ntah yg x kena ngan hati aku ni..
persiapan raye sume settle..
tggl hati , mood nk raye je hilang..penat aku carik..x jumpe2 pon..
emmm..


tp nasib la ade insan2 tersayang !
xde dorang mmg x bermakne lgsg la raye aku..


kezen aku yg paling best gle vavi..
carik la kezen yg plg bez kt dunia ni..sory ! mmg x jumpe der !
bg aku la ye..


nmpk x aku ceria gle vavi 2.. hahaha !


mmg best gle raye ngan dorang..
sbb aku da lame x raye ngan dorang..dulu time kcik2 jela..
pastu family kteorang ade mslh ckit mmbuatkan aku ngan kezen aku ni renggang kejap..
hmmm..
2 taOn kot x dgr kabar brite..betape rindunye aku kt dorang nih..
pastu lme2 da ok da balik..
kteorang da rapat balik..huhuhuhu..

THX along
THX ayu !
syg korang ! !


Ok..settle pasal kezen aku yg tercinta 2..hahaha..
nk tunjuk kt korang gmbr raye fmly aku









si hensem Adam pon sambut raye !

kesimpulannye !
mood raye aku yg xde 2 kembali pulang !
haha..mcm slh je ayat 2..

No comments:

Copyright reserved by Aja edited byCaersasuke