25 November 2011

yang terakhir :(

xde bende pon aku nk cakap kan..
eh..ade2..
susah aku nk cakap..
bende ni boleh watkan aku, dia n dia sakit hati..TACINK SIALLL !
lame dah aku diam..
weh..MALAS la nk kecoh2 nih..
kau cakap pandai der..tapi kau buat jugak bnde tuh..
so, xpayah nk kate kt orang sgt lah ye !!

kadang2, ape yg kte ckp kt orang kene balik kt kte !
mcm aku.. haha.. pndai kate kt org..skali aku yg kene..hambek !! dushhhh !!!
padan muke aku.. !
ah...ade aku kesah ??? opkOs aku x kesah..

kdg2 aku rase aku ni seorang yg penDENDAM ! *tp x sbnrnye
gurau kasar ! faktor utama yg buat aku mls da nk berkawan !
slh pilih kawan, hati aku yg sakit..
bukan aku x penah rapat ngan dorang..
rapat bgai nk rak !!
ni yg aku dpt???? OMG.. sial sgt !
tipu la aku x rindu saat2 manis aku ngn dorang, mmg rindu..
gelak ketawa, suka ria, duka hati..bersme2..
aku terpakse tgglkan utk jage hati aku sndri !

terima kasih 'kawan'..
kau pernah buat hari2 aku ceria..
kau slalu ade bile aku perlukan kau..
maafkan aku..
aku x mampu jage hati kau lagi..
hati aku kau xpenah nk jage..
tp, kau masih kawan aku..tapi bukan macam dulu

berubahlah :(

2 comments:

model pakaian grosir said...

tulisan yang baik untuk di simak,,nice post

aJa said...

thx :)

Copyright reserved by Aja edited byCaersasuke