18 September 2011

Keliru

Antara dua..
siapa yg aku nk??
eh..ape ni..entri ape ni??
tlg lah..jgn letak aku dlm keadaan serba salah..

aku x mintak bnde ni jd cmni ! bnde 2 dtg sndri !
knp jd kt aku ni?
siyes ! aku x cm korang yg sntiase ade org trsyg di sisi..
kehidupan aku lain..lain sgt..lain yg aku xtaw nk cte cmne..slh aku ke sume ni? aduhh..

Dua2 baik..
Dua2 baik..
Baik dan baik..
itu je yg mampu aku katekan ! xnk lebih2 ! nnti ade yg trase !

aku takot nk buat pilihan.. aku takot terslh pilih..
ramai org kate, ikot kate hati ! tp betol ke hati aku ni !
kdg2 susah kalau terlampau ikot kan hati nih..
aku yg mrane nnti..
aku da penat nk rase kecewa ! siyes ! penat ! perit !

kesimpulan !
aku belom buat pilihan..
tp 50 % aku da mule nk trima die !

05 September 2011

Dia mencuri hati ku :)

Assalamualaikum OOoooOO Assalamualaikum !
saya dtg nk beraye ! hik2..

hari2 aku diceriakan oleh 'dia'
aku pon x pasti kenape la aku pegi layan 'dia' dulu..
mmg aku x layan pon..
tp ntah cmne aku layan jugak.. PELIK !

bile hati aku riang, ceria dan aman, 'dia' ade kt sisi aku
bile hati aku gundah gulane, berduka, 'dia' tetap ade..
pujuk aku ! cube selesaikan masalah yg aku hadapi !

aku mule tertarik dgn care 'dia'..
xtaw knp..
CINTA ?? haha ! mungkin jugak..
aku sndri x pasti..


Cinta Muka Buku


Kita berkenalan hanya dalam laman muka buku
Kau hantar petanda suruh aku terima kamu
ooh.. Hati ku rasa sesuatu..

Dan pabila kau kata kau mahu jumpa aku
Ku gelisah berdebar hati rasa tak menentu
oohh.. Kenakah rasa itu..

Bagaimana harus bersua
Ku rasa gementar tapi bahagia
Perlukah kita cari peluang pertama
Walaupun kita tak pernah berjumpa

Banyak persoalan yang berada di minda
Banyak tanda tanya dan juga kata kerja
Otak kata jangan hati pula kata ya
Hidup tak menentu adakah ini cinta

Banyak soalan banyak juga jawapannya
Kata hati dan rasa tak dibiar saja
Setiap yang berlaku ada kebaikannya
Harus pejam mata dan cuba apa saja

Pabila kau renung tajam-tajam mata aku
Ku rasa sesuatu rasa yang ku tak tahu Oooo…
Ini cinta remajaku

Dan pabila kau katakan kau suka aku
Ku terdiam terkedu tak tahu mana nak tuju Oooo…
Itulah cinta yang satu, cinta di muka buku..


mungkin lagu nih sesuai utk perkenalan aku ngan die..huhuhu..
* xleh blah la lu der !

SIAPA org nye?
eh, aku x bgtaw ea sape 'dia' 2..
halamak..aku nk blah da ni..ble mase plak aku nk bgtaw kt korang..ekekeke..
alasan je 2 derrr !!

Ok la..kalau bnde ni da jd betul2 n SIYES da KOMPOM ! aku bgtaw la sape 'dia' 2 ek..
skang belum mase utk aku hebah2 kan..haha ! kecoh la kau aJa !

kesimpulannye di sini !
aku xnk balik kolej !!!!!!!!!!!
*ade kne mgene ke ngan topik aku nih ! #sengal !



03 September 2011

Mereka menceriakan saya di pagi RAYA !

cube korang bace n3 aku yg ni ----> Hari Raya ke ni?? Ok ! fine ! Selamat Hari Raya !
xnk bace pon xpe..terima kasih !
ni aku nk sambung cte n3 aku 2..

xtaw lah kenape raye taOn ni aku x dpt nk rase bahangnye..
ape ntah yg x kena..
jgn  ckp raye la..puasa pon aku x rase mcm puase ! rase cm bulan2 biase je..
haihh.. ape ntah yg x kena ngan hati aku ni..
persiapan raye sume settle..
tggl hati , mood nk raye je hilang..penat aku carik..x jumpe2 pon..
emmm..


tp nasib la ade insan2 tersayang !
xde dorang mmg x bermakne lgsg la raye aku..


kezen aku yg paling best gle vavi..
carik la kezen yg plg bez kt dunia ni..sory ! mmg x jumpe der !
bg aku la ye..


nmpk x aku ceria gle vavi 2.. hahaha !


mmg best gle raye ngan dorang..
sbb aku da lame x raye ngan dorang..dulu time kcik2 jela..
pastu family kteorang ade mslh ckit mmbuatkan aku ngan kezen aku ni renggang kejap..
hmmm..
2 taOn kot x dgr kabar brite..betape rindunye aku kt dorang nih..
pastu lme2 da ok da balik..
kteorang da rapat balik..huhuhuhu..

THX along
THX ayu !
syg korang ! !


Ok..settle pasal kezen aku yg tercinta 2..hahaha..
nk tunjuk kt korang gmbr raye fmly aku









si hensem Adam pon sambut raye !

kesimpulannye !
mood raye aku yg xde 2 kembali pulang !
haha..mcm slh je ayat 2..

Copyright reserved by Aja edited byCaersasuke