07 January 2012

8/01/2012 ! arggggghhhhhhhhhhhh !

SUMPAH !!!!
xmau balik !!!!!!!!!!!!!!

haihh..cuti 2 minggu mmg x cukup ! rase cam baru semalam je aku balik rumah ku syurga ku nih ! hadoii !
MAK AYAH, aja xmau balik ! xpuas duk umah ! 
dussshhhh !! ayark ! mati aku !

skang nk dekat kul 2 pagi ! masih belum tido !
alah, aku tunggu si dia le..hee..
mane ntah die nih !
x col2 lg ! 'dia' suh tggu.. ok ! fine ! tunggu ! smbil on9 ! n wt entry nih dgn rase mlsnye !
sbb ape aku mls ?
pasai, aku rase cm da xde sape nk bace n3 aku ! hahaha ! siyes beb !
weh, belog aku da x best macam dulu ye ?! 
alah ni yg x best nih !
macam mane nk bg best macam dulu ni erk ? idea ?
idea3 ! datang pada ku ! haihh, cepat lah ! lmbt da nih ! 
arhghh!

hoi ! melalot da aku. xde kne mgene lgsg dgn tajuk utama !
oke ! aku mls nk balik ikbn !
sbb bukan mls nk blaja. ntah la, aku pon xtaw kenapa aku rase macam ni,
kalau dulu, ble ade cuti je aku msti x saba nk balik sane balik !
rase rindu ! yeahh ! betul x tipu punye ! *tipu dose
skang ni, aku xnk balik ! xnk jejak kn kaki ! kalau balik pon nk jumpe kengkawan je ! SAHAJA !
aku sndri x taw knp aku xnk balik !
kt sane bukannye x best !
tmbh2 skang aku da naik sem 3 jd super senior !
haihh..cepatla abes study !
owh ye.. aku lg 3 bulan je pon kt ikbn tuh ! hujung bulan 3 aku blah r !
tp bab nk blah ni mmg aku happy gle !
dlm happy2 2, sedih dowh nk tggl mmber2 tersyg !
xpe, leklu, jgn sedih skang, simpan air mata tuh ! hahaha..sial kn...

cmne pon, aku kene balik jugak..
mengharungi liku2 kehidupan aku selama 3 bulan kt sane !
xpe.. 3 bulan je lagi ! yes !

aku beg pon x kemas lg ! aduyai syg ! bila lu mau kemas ?!
alah, lek r..nnty la kemas..
nk bersme org trsyg nih ! rindu taw ! hahahaha..bengong !

dah, mls da aku nk menaip ! bukan ade org nk bace pon !
ade ke? sure ade?
sape3 ??? cer komen ! haaa..x berani la tuh !
haahahaha.. !

buhbye sume ! 
Assalamualaikum :)

No comments:

Copyright reserved by Aja edited byCaersasuke