21 January 2012

Biarkan aku menjaga perasaan ini !

entry aku kali ni 100% xde kene mgene dengan tajuk di atas !
saje je dowh !
aku cuti 4 hari ! bapak sikit dowh !
kalau nk lame 2 mmg x dapat lah kan. oke fine ! x kesah pon !

Keselamatan !
aku rase cm da x selamat da skang ni. kenapa? ha ni nk cte la nih !
mane x nye, umah aku da 4 kali masuk ular ! siyes ! ULAR tuh ! kalau kucing ke cicak ke xla aku kesah sgt kn ! haha..
yg lg x selamatnye da 2 kali pencurik yg bengong lg gle masuk umah aku ! sah2 la curik kn !

mmg sial gle vavi itu orang ! suke hati nk masuk umah aku ! kau ade share ngan bapak aku ke nk masuk2 umah tanpa izin nih !
da masuk 2 1 hal ! pastu wt sepah semak umah aku ! smpai ke bilik2 kau sepah kn !
kau nk duit ? dey ! aku boleh tlg masukkan kau dlm BERSAMAMU la sial ! bukan takat duit, makanan, bantuan rumah kau dpt ! free je la vavi !
xpayah kau nk masuk umah aku curik duit ! mak ayah aku bukannye kaye sgt pon !
smpai duit 5 hengget aku pon kau nk hambek ?! wtf ! nmpk da kt situ kau 2 fakir miskin keji hina ! vavi !
sbbkan sial macam kau ni, semua fmly aku susah hati ! bapak aku terpakse ganti pntu baru ! mak aku sakit !
memenatkan aku ngan akak aku kemas rumah ! mmg sial la kau !
mak bapak kau x ajar kau ke? xde didikan agama lgsg ke kau nih ! ke mmg kau nih xde agama bhaii !
xpe, hambek jelah segale duit yg kau da hambek tuh !
makan la kau duit tuh smpai kembong perot !
kau la salah satu sampah masyarakat ! kau x kan selamat doh !

kau dtg umah aku lg ye ! nate mu ! x serik2 lg !
bodoh ! pehal kau nk dtg umah aku lg nih ! da habes duit yg kau curik tuh !
dah ! mls nk cte sal kau !
kau dtg umah aku lg siap lu !

entry kasar dari aku, mmg celaka pencurik 2 doh !
2kali msuk, org yg sme ! komfem ! nasib dia baik je smpat larik ! bodoh !
bukannye ade harta karun dlm umah aku nih !
jeles la 2 umah aku cantik dari die ! haha ! tuh dtg smpai 2 kali ! haihh ~

blah lu !
mkn ! lapa !

No comments:

Copyright reserved by Aja edited byCaersasuke