11 March 2012

dia xtaw ke aku tgh rindu gle vavi kt dia nih?! ke saje die wt xtaw! hishh !

...ikotkan hati nk je aku tempeleng muke dia, sekeh2 kepale die smpai lebam...! Tapi x smpai hati lah pulak..
xkan lah aku nk wt org trsyg  mcm 2 kan... Kalau dah terpakse ape slhnye ! hahaha !
RINDU..
perasaan yang smua org penah rase...tipu lah sape kate dia xtaw rindu 2 ape...tembak laju2 kang baru tau!
bg aku rindu 2 wujud ble aku slalu ingat kt sesorang, setiap mase, setiap minit n setiap saat ingat je...2 rindu la 2..kan3...xtaw la pndapat korang ngan aku 2 x same...
dan bagi aku, perasaan rindu ni berbeza2..
cthnye..
rindu kpd mak ayah..aku paling rindu nk tgk mak marah aku..haha..siyes..mmg la cm sedih ble kene mrh..tp bg aku ble 1 ari mak x mrh aku, aku rase cm ade je yg x kene ngan aku nih ! hihihi..
aku rindukan senyuman ayah :(
emm...

rindu kpd teman..
kwn aku x la ramai mane...tp cukuplah utk ade disamping aku...kihkihkih...
rindu nk lalui kehidupan same2...
owh ya...ekceli, aku pon da nk abes blaja kt ikbn 2 hjung blan nih ! yes ! x sabar nk kluar dowh !
dan disebabkan itu, aku terpakse meninggalkan rakan seperjuangan aku :( so sad ! i will miss my fren :(
ape yg aku lalui dgn kwn2 aku yg 2 lah aku akan rindu..rutin harian aku akan mula berubah april nih ! 
oh kawan,.rindu...

rindu kpd kekasih
setiap manusia diciptakan berpasangan..bila kita da jumpa dgn sesorang, perhubungan akan terjalin antara satu sama lain..drpd teman menjadi kekasih dan akhirnya sampai ke jinjang pelamin dan hidup sampai syurga :) haha..melalot da kau ni aJa !
mksd aku bila kita bercinta, perasaan rindu da kompom2 la ade kan...x dgr suara  dia sehari x sah ! sggp x mkn sbb risaukan dia ! sggp berhabes duit utk dia ! ok..da jauh sgt da menyimpang !
aku nk ckp pasal rindu je pon...
mmg arh, cm aku jugak..aku kene dgr suara dia hari2..sbb rindu...haihhh...rindunye kt dia !
bercinta jarak jauh mmg menguji kesabaran dan keimanan..hahaha...rindu kot...da la duk jauh...nk jumpe mmg susah la kan...mmg rindu yg teramat sgt lah ! love u :)

tapi, bg aku, x semestinya rindu kita sesama manusia je.. sesama haiwan juga kdg2 wujud kan?
cthnye..
mcm kakak aku..ade bela kucing kt rumah...tp kakak aku nih x duk kt umah, dia duk kL..so, kucing dia tuh, bapak aku yg jage..
alkisahnye, bila kakak aku col mak ke col aku ke kpmpom dia akan tanye perihal kucing dia tuh ! katenye rindu, lame x bermanje..haha...siap suruh bapak aku belikan makanan kalau da habes ! dasyat ! tau le bapak aku tuh !
n kepade sesiape saje lah yg ade haiwan peliharaan yg trsyg..kompom korg rindu punye kalau x belai sehari kucing n ape2 jelah haiwan korg tuh..huhuhu...

rindu yg tetap, rindu yg kekal lama hanyelah rindu pada Yang Maha Esa :)

4 comments:

ecadwinkyasha said...

i miss you too :D

Siti Mashitah Saidin said...

wua.. dah punya kekasih hati? :)

aJa said...

kak eca : hehe.. tq sis..love u

aJa said...

siti : :)

Copyright reserved by Aja edited byCaersasuke