31 March 2012

TAMAT SUDAH !

Salam sayang :)


PERHATIAN !!!!


Saya akan menjalani Latihan Industri pada 2 April 2012 di kamunting, taiping..
Harap maklum ye..

tamat sudah perjalanan aku di ikbnSI..Alhamdulillah...walau byk cabaran di saat2 akhir, brjaya jugak aku tempuh walau perit ! haha !
sedih..sgt sedih..trpakse meninggalkan kwn2..n semuanya..
xkan aku lupakan  kenangan terindah itu :)

ekceli, aku pon xde mase nk cte pasal mggu trakhir aku kt sane,
byk bnde yg trjadi..ade time aku cte k..

praktikal..
em, 3 bulan...
kamunting, taiping...
KZ butik..
dekat dgn masjid..
huhu...

salah 1 faktor knp aku nk praktikal kt sane...sbb...emm...
nk jumpe ngan adkSyg..hee :)
dkat je ngan die..
rindu gle kt budak tuh !
rindu sgt !
jumpe kt sane ye dik :)

*akan jarang mengon9kan diri, disebabkan kebizian koje*



4 comments:

Fauziah Abdullah (poja) said...

aja..aja...aja..tahniah dah tamat belajar and tahniah juga dah nak g LI. rindu kamu sgt2. all the best taw.

Fauziah Abdullah (poja) said...

tahniah sbb dah tamat belajar. tahniah jg dah nak g LI. rindu kamu sgt2. jaga diri and all the best taw. =)

qina said...

biasanya mmg mcam tu la. kalay dah biasa dgan kwan2 msti sdih time nk berpisah tu

OUTBOUND TRAINING DI MALANG said...

selamat pagi sahabat..

sedikit berbagi inspirasi pagi..

"belajar dari filosofi semut:
sesibuk apapun ia mencoba bertanya tentang kabar saudaranya atau hanya sekedar melempar senyum.
sebab senyum adalah hiasan terindah dari setiap raut muka seseorang.."

sudahkah anda tersenyum dengan saudaramu?

mari berbagi semangat pagi serta senyum terindah kita untuk meyambut pagi hari yang indah ini..
kami tunggu kunjungannya ya http://www.nolimitadventure.com/

Copyright reserved by Aja edited byCaersasuke