15 March 2012

Vlogging !

Assalamualaikum :)
Vlogging? em, x terpikir lg utk aku bervlogging...
blogging sudah..haha !
ok, siyes ! 
bg aku, mereka2 yg brvlogging seorang yg jiwanye ade seni *sudah, x btol ayat aku nih !
disebabkan aku ni seni pon xde, xpayah nk mimpi lah nk ade video sndri !
sumpah ! xde seni ! 
kalau korang bg aku kertas n sebatang pensil, aku akan biarkan je kertas 2 suci murni ! haha
lukis org lidi aku reti arh !
*lari tajuk sudah !

antara mereka yg sering kali aku tonton di youtube ialah...tenengggggg !
*lg skali ayat aku bersepah !

sape x kenal ngan beliau nih kn...femes tuuuuuuu :)
aku suke care die bercerita...kdg2 kelakar jugak n yg pntg die sgt kiut miut lah :) auwwww ~ 



aku kenal die melalui video nih..Selamat Hari Ibu 2010 :)
*nk play video nih,sila stop/pause kn dulu youtube aku kt bawah skali 2 eh..tq :)

video berkenaan dgn sampah !
dia try ajak kte utk tidak membuang sampah merata2 n dia try sedarkan kita akibat membuang sampah merata2 ! like this video :)
try lah tonton :) hahaha *xleh blah !


*nk play video nih,sila stop/pause kn dulu youtube aku kt bawah skali 2 eh..tq :)

lagi sempoi ! 
dia bercerita bapak semangat gle kau ! n membuatkan aku teros best je nk tgk kan ! haisshhh !
tp yg bestnye, setiap video die msty ade moral value la, ade pengajaran ~ 
n dia suke promote brg.. huhuhu...

ekceli, ramai lagi artis2 utube nih ! *wah artis ke !
kadang2 aku rase menyampah pulak ble tgk ade yg wat video cm hape ntah ! mmg la hak individu..
tp buat la video yg best2, yg buat org teruja nk tgk..! 
cm mat luthfi :) huhu..

vlogging ~
cukup lah sekadar blogging :)
masih banyak lagi yg perlu aku pelajari.. aku sendiri belum cukup matang dlm brblogging..
inikan pula vlogging !
x salah mencuba kan..

Salam Sahabat :)

2 comments:

ecadwinkyasha said...

suka aman wan je.mat lufti dgn anwar hadi jrg layan.hahahah :D

aJa said...

kak eca : alah, lyan r..huhu

Copyright reserved by Aja edited byCaersasuke