22 April 2012

ape yg aku xnk 2 yg aku dapat ! haihh !

mmg kalau boleh aku xnk ape yg aku dpt 2 !
kate org rezeki jgn ditolak ! jgn ! 
mungkin ape yg kte xnk 2 ade hikmah n 2 yg terbaik buat kte ! aku agak je nih ! haha !
mls nk pikir sgt ekceli..


* pinjam kejap *

kalau boleh aku nk lari sekuat hati aku bila jumpe sape2 yg merokok depan aku !
aku lemas ! rase macam xde udara untok aku sedut ! siyes !
aku akan terus buat muka kalau lalu sebelah sape2 yg smoke lah ! ade aku kesah ! opkos x !
da itu je satu2 laluan yg aku WAJIB lalu ! yg dorang ni plak kt situ jugak lah nk isap ! ish !
aku rimaaassssSS ! 
tp apelah daya aku nk bagi nasihat supaya STOP ! haha ! xleyh blah !
bialah ! kang ade yg kate aku jage tepi seluar jean dorang plak ! so, SENYAP suda ! 
jalan terbaik !

kalau boleh, aku xnk n xnk n xnk dpt or ade KEKASIH yg smoke ! siyes !
tp 2 lah yg aku dpt ! haihh ~ nk reject ?? OH NOOOO ! 
aku syg gle kt die kot ! 
xkn sebab bnde kecik nih aku nk reject !? kn ! emm, ya, bnde besar ekceli ~
tp sape2 yg smoke 2 still boleh usaha utk stop kn ? ~ yeahh ! yg pntg ade semangat n usaha yg kental..huhuhu..
cepat atau lambat je pon..
tp opkos lambat macam kura2 ! haha !

semoga si dia berhenti merokok satu hari nanti !~
die nih degil, aku bg nasihat or tegur die boleh tukar topik ! OMG ~ tenangkan aty aku yg geram nih ~
acap kali die begitu ! wakakaka !

xpyh aku bgtaw pon semua rakyat Malaysia tau ape kesan isap rokok nih ! kan ?!
bahaya ! kesihatan terjejas ! 


* pinjam lagik *

berhentilah kamu sebelum nyawa kamu dihentikan ~
bukan mendoakan ! tak tak !
cuma mengingatkan sahaja ye ~ sebelum terlambat !
terima kasih :)

walaupon awak merokok, kasih sayang saya terhadap awak xkan pernah berubah !
malah makin bertambah ~
bukan saya syg kt rokok awak 2 ! sy syg awak ! 

1 comment:

qina said...

Most of girls tak suka lelaki merokok, tapi laki ni susah sket nak stop klau dah addict sgt. Harap-harap dia berubah nanti :)

Copyright reserved by Aja edited byCaersasuke