27 May 2012

Ditinggalkan & Meninggalkan

Ape boleh buat..sudah tertulis ~ sape kite nk lawan kuasa Nya ~

sejak hati aku bergelora entry aku sblm ni smua ala2 jiwang ! *muntah cepat! haha !
 xde maknenya nk jiwang2 nih ! aku bukan jenis cm 2 pon..
emm..kadang2 la..huhu..

aku ingin lupakan semua kedukaan yg melanda di jiwa ! huh !
aku penat la nk rase smua nih !
Alhamdulillah skg aku da beransur pulih ~ *macam sakit kronik je !
aku semakin boleh lupakan kata2 menyakitkan 2...
tapi kadang2 terngiang2 jugak !
ahh...aku tepis smua 2...buat bodo sudah ! 
jgn layan perasaan 2 sgt ! nnty ade air yg kuar ! susah der ! haha ! air mata la ! aduhaiiii ~

Ditinggalkan ~
aku penah merasakan !

Meninggalkan ~
aku penah merasakan !

pokoknye ! dua2 aku penah rase !
kau sangat kejam meningglkan aku ! aku pon sgt kejam meninggalkan kau ! haha !
ade kau kesah ? aku pon x kesah !

zaman sekolah bercinta ~
hanya untuk mengisi masa lapang ! *ade pulak mcm 2
aku x penah siyes kapel mase skolah ! mungkin balak aku time 2 pon x siyes !
i dont no lah !
cinta monyet ! mcm 2 le..

Usia aku da 20 lebih ni baru aku lebih siyes dalam bercinta ~
timbul satu perasaan yg berlainan dlm diri aku ~ haha ! 
ini serius ! bukan mainan ! haha ! ngok !

Bila ade mase yg sesuai, akan aku ceritakan lelaki yg berjaya mencuri hati aku :)
buat mase ni, aku belum lg bersedia ~
biarlah Dia yg tentukan ~ aku dan si dia hanya mampu berusaha untuk yg terbaik bg kami :)

saya sayang awak dengan sepenuh hati saya :)
kita selamanya ~

No comments:

Copyright reserved by Aja edited byCaersasuke