05 May 2012

hari ISNIN hari MALAS aku !!!


Sbbnye aku pon xtaw ! haha ! siyes la dowh ~!~!
Ramai org kate hari isnin merupakan hari mls sedunia..
Aku pon xtaw btol ke x ape yg diwar2kan 2.. haha ! aku rase ye sbb mmg tiap kali ari isnin aku akan jadi mls semalas2nye ! huh ! teruk sihh !

Ape yg aku buat kompom x jadi ! 
Mule dari pagi  ~ opkos mls nk bangun pagi, pegi mandi n solat ! haha ! tp aku bangun jgk lah ~
Pegi keje ?? huh ! lagi berat kaki aku nk melangkah setapak n selangakah walau seinci ! betape teruknye mls aku nih ! 
MALAS ! nyah kau dari dalam diri aku ! aku nk jd budak rajin lah ! ~ dgn suke hati mak bapak tiri laki mak die MALAS pon berkate : kau kesah ape aku masuk dalam diri kau ?! hari isnin je pon ! kasi la aku can !  HaktuuuiiIii ko punye can !
Dgn hati yg mls nye aku pegi jugak keje ! kang x g kang majikan aku 2 betukar jg polis pencen pulak ! haha ! *termengumpat plak ~ haha

Keje aku sume x jalan ! x jadi ! ape aku nk jait pon aku xtaw ! pade hal baju kurung je pon ! baju kurung yg senang bak kacang goreng 2 pon aku xtaw nk buat mcm mane ! sengal ! terpakse aku memerahkan muka aku bertanya kpd majikan aku ! malu kot ! aku telah menjadi seorang wanita yg sgt blur mase tuh !
Siyes dowh ! aku terus lupe cmne nk jait baju kurung ! ni lah natijah drpd kemalasan aku tuh ! *bm ayat kau ~ 

aku pon heran pasai pa aku mls ~ yg lagi pelik hari isnin je pon selasa smpai sabtu rajin bukan main lagik ! Ahad? Aku tido je.. kategori mls jugak kah? Tak tak ! 2 rehat namenye ! haha ~ aku keje 6 hari seminggu kot ! ahad lah hari yg plg aku tggu2 ! wakakaka ! *lari topik sudah !

Makan? Xla aku mls mkn..x mkn kang lapo plak ! kn? Tp, mkn pon xde nye nk selera ! bg la aku mknn plg sedap dlm dunia ni pon aku xde selera ! nasi goreng kampung sudah ! huhu ~
Jgn risau, hari isnin je pon aku mls ~ hari lain pasti rajin ! huhu ~ tp ade je pon mls, tp x seteruk hari isnin le ~!

Macam mane aku nk hapuskan mls aku ni pon xtaw lah ! bukan aku x cuba ~ mmg aku xkn cuba pon ! haha ! sbb mls nk cuba ~ tgk mls lagi ! haihh ~ jenuh !
Kalau mak tau la aku cmni ! buat ceramah lgi la nmpknye  ~ plus ayah, abg n kakak aku ! lengkap ! keluarga bahagia ~ 

Korang ade hari malas ? hari ape? Hari2? Bapak dasyat2 ! haha !~
Assalamualaikum 

No comments:

Copyright reserved by Aja edited byCaersasuke