21 May 2012

Ya Allah :)

tenangkan hati aku
lapangkan hati aku

aku x ingin terus terluka
jangan ada yang melukakannya lagi

berikan yang terbaik untuk aku
aku serahkan segalanya pada Mu
akan aku usahakan

andai itu kehendak Mu
aku redha
aku terima ketentuan Mu

tapi berilah aku peluang
untuk mengecapi bahagia dunia
bersama insan tersayang

seandainya kau catatkan dia milikku
satukanlah hatinya dengan hatiku

jika dia bukan ditakdirkan untukku
jauhkan lah dia dari fikiran ku


sekadar ingin meluahkan rasa di hati ~
aku xtaw pade sape ingin aku luahkan segalanya ~
aku takot nk luah pada si dia !
takot akan buat die lagi bertambah serabot !
aku cuba untuk buat biasa2 saja !
tapi x boleh ! bukan aku x cuba ! aku dah cuba ! SUDAH !
org lain aku boleh tipu !
aku x boleh tipu diri sendiri ! 
puas aku pujuk hati aku sendiri ! puas sudah ~
7 hari berlalu ~ masih sama keadaannya !
ape perlu aku buat?
tiap2 hari aku mengadu kt Dia ~ hanya Dia yg ade dengan aku saat aku begini ~
tapi Dia dengar ke rintihan aku??????
brape lame lagi harus aku rasai semua ini??????????
aku x kuat ! 
aku perlukan seseorang utk aku luahkan segalanya ~
tp pada siapa???????????


Jangan macam nih ! smua org dlm dunia nih ade masalah !
bukan kau sorang je ! INGAT !
ade yg lg teruk dari kau !
ape yg kau nk risau sgt nye nih !
si dia x lari mane ! ade je kt kau kn !
kau kene sabar ! sabar itu buah yg manis :)
senyum selalu :)
itu akan membuatkan kau bahagia dan melupakan masalah yg kau hadapi sekrang :)
percayalah :) Allah tahu setiap kesabaran hambanya :)
Allah nk uji tahap keikhlasan hati kau dengan pasangan kau lah 2 :)
yakin ok :)
usaha plus tawakal :) InshaAllah berjaya :)
jangan sesekali melupakanNya ok :)
kau pasti akan bahagia :)
ceriakanlah hati mu :)

Wassalam ~

No comments:

Copyright reserved by Aja edited byCaersasuke