03 July 2012

Air dicincang takkan putus ~ betol?

Assalamualaikum :)
utk semua blogger ~ salam ceria ~ semoga kalian dirahmatiNya ~
setiap yg berlaku pasti ada hikmahnya ~
berat mcm mane skalipun bnde da jadi..hadapilah..dengan penuh kesabaran..
manusia biasa saje ~ mampukah ? persoalannya ~

Selalu dikaitkan dgn adk beradik..
gaduh sane gaduh sini cmne pon, hubungan itu masih kukuh !
mane boleh pisah ! satu mak satu ayah !
bukan ini yg aku ingin  ceritakan ~ maaf ~

Kau sgt hebat memutuskan air itu ! black magic ? ouhh ! so sweet :) !
walau lain mak lain ayah, kau tetap aku anggap seperti adk aku sndri ! 
mmg aku xde adik kandung..aku anak bongsu..
kdg2 mmg terasa tgk kawan2 ade adik ~!~! 
aku jadikan kau adik aku suatu ketika dulu....

Hari itu, kau sgt hebat ! air boleh putuskan ! tahniah !
tiada apa lagi utk diucapkan !
kelu lidah ke?
mengapa diam membisu?

Kisah janji dimungkiri lagi ~ byk kali !

Bukan yg terbaik? sebelum ni baik ke?
sekarang baru rasa x baik?
mcm mane x baik 2 boleh wujud?hampir 1 tahun..

Soalan tanpa jawapan ~ 
kisah kita tergantung ! macam berada di tali gantung !

1 tahun lamenye terjalin..
akhirnya..........
mungkinkah?pasti?

p/s :
    entry aku yg x berterus terang ! berkias !
harap ada yg terasa ~

No comments:

Copyright reserved by Aja edited byCaersasuke