26 July 2012

Bahagia

Semua orang nak bahagia..sama mcam aku..kalau boleh setiap masa aku nk bahagia je..xnak sedih2..xnak langsung ade penderitaan dalam hidup aku walau pon sedikit ! tapi aku sedar, sape lah aku nk lawan semua tuh ~ aku hanya manusia biasa..aku hanya boleh elakkan bnde2 yang slalu menggangu aku ! tapi, mampukah aku? setiap kali aku cuba elak, semakin banyak yang dtg menggangu ! bukan aku yang nak, aku xnak ! semua orang xnak ! aku xnak terluka ! aku xnak menangis ! aku penat ! hari2 macam ni ! ok, fine ! aku faham, dan teramatlah faham ~ :) ! tapi 'dia' faham aku ke? mmg 'dia' faham aku ~ 'dia' tahu apa yg aku nak ~ apa yang aku rasa ~ aku tahu 'dia' faham ~ cuma bukan sekarang untuk 'dia' bersama aku ~ teman aku ~ dulu lain sekrang lain ~ tapi hati tak kan berubah ! itu yang aku faham ! oh ! x ! aku x faham !! x x ! aku sengaja buat x  faham ! yes ! sengaja ! pentingkan diri sndiri ! itulah aku ! err, kadang2 ~ aku bukan mcam 2 pon..aku cuma nak kan kebahagiaan..setiap hari dari 'dia'..aku percaya.. 'dia' tak kan berubah hati..walau sesibuk mana 'dia', 'dia' tetap dengan aku :) aku akan cuba lakukan apa yang patot aku lakukan ! 'dia' pon berusaha untuk buat yang terbaik untuk perhubungan ini..kita hanya mampu merancang.. Allah yang tentukan segalanya..kita kena usaha lah..baru nampak hasil..cepat atau lambat je..kena sabar..dan ikhlaskan lah segala apa yang kita buat..sekarang, aku kena selami jiwa aku sndiri, pikir apa kesalahan aku yang aku da buat..ada ke? kalau tak de pon cuba je cari, kot2 ada ke salah 2..takot terlepas pandang..manusia kan..tak lepas dari buat salah..aku yang patot cari ke atau biar kan je bahagia 2 dtg?sekarang mmg ada yang bahagiakan aku..keluarga..kawan2..'dia'..untuk lebih bahagia dan tenang..aku slalu bersama Dia yang mencipta segalanya..semoga antara aku dan 'dia' akan terus bahagia hingga ke akhir nyawa :) tiada pemisah antara kami..saya sayang awak :)

2 comments:

cikmisi leen said...

~semoga terus bahagia~ insyaALLAH =)

aJa said...

cikmisi : terima kasih :)

Copyright reserved by Aja edited byCaersasuke