22 September 2012

harap hati aku tak kan berubah !

10 hari diam membisu..mmg sengaje ! malas ! ni yg paling utama ! da x boleh nk bendung ! ok, xde bnde pon aku nk share..kalau ade pon xtaw nk cite cmne.. haha ! sbb 2 entry aku skang mrepek2 ! folower? tahniah ! baru sorang ahli baru..ade perubahan jugak kn?

Hati aku mmg cepat berubah ! tgk keadaan la cmne aku nk berubah pon..x semua bnde kn..InsyaAllah tahun depan smbung belajar..sejujurnya aku xde hati nk smbung..aku suka dgn apa yg aku buat skg..tapi aku taw aku x cukup lg..mmg x cukup..kena pegi lagi jauh..aku mula bukak balik hati aku untuk teruskan impian aku..macam mane lah nk tercapai kalau hati slalu sgt berubah ! nmpk x mcm xde pendirian? kn..ni nama dia cari penyakit !

'dia' penah ckp kt aku perempuan ni otak seminit ! x pikir panjang, da cukup seminit terus buat keputusan.. yeke? aku mcm 2 ke? korang mcm 2 jugak ke?? haha..memandai je 'dia' nih kn...mungkin betol jugak 'dia' ckp...tapi x lah ! punca je 'dia' 2 nk cari gaduh ngan aku ! hobi !

Harap hati aku xkan berubah lagi...aku nk capai ape yg aku nk capai ! mmg agak lambat utk aku capai, tapi xpe, aku akan teruskan jugak..biar lambat asal tercapai :)

Kawan, terima kasih sebab selalu ada untuk aku.. :)

No comments:

Copyright reserved by Aja edited byCaersasuke