29 September 2012

ini yang LAST..

cepatnya masa berlalu...terkadang aku rase nk tidur..terus tidur...biarlah mimpi yang menemani aku..macam2  cerita boleh aku lalui..pahit manis..macam2..sehingga tersenyum dalam tidur..takkan nk terus tidur pulak kan...haha..merepek suda..
Dah nak masuk bulan 10 dah ! tapi kenapa xde perubahan ape2 pon? ok, mmg ade..tapi x seperti yg aku harapkan..tgk ! manusia mmg x penah puas..lgsg xnak bersyukur dgn setiap perubahan yang baik terjadi ! walaupon ckit ! lame2 msty banyak..sabarlah..nak dapat yg ckit 2 pon mcm2 bnda jd ni kn nak yg byk..lagi macam2 akan jadi nnty..hadapilah segalanya dgn sabar..rilex je..
Aku mampu..biarlah lame mane pon..xpe..selagi masih bersama..InsyaAllah, xkan kemane..Dia tgh uji keikhlasan, kekuatan hati, keimanan dan segala2nya..jujur, kdg2 lemah..kelemahan 2 lah yg buatkan aku kuat dan terus kuat smpai sekarang..dan smpai ke hari2 yg mendatang..InsyaAllah :)

Aku x suka dgn entry2 aku skang..!
luahan hati konon !
ini yang LAST..mungkin..
cisssSS..

kena tuka nih ~

No comments:

Copyright reserved by Aja edited byCaersasuke