24 September 2012

Keadaan

keadaan semakin berbeza..keadaan semakin berubah..keadaan semakin mengelirukan..keadaan semakin membuatkan aku kecewa..keadaan semakin menambahkan lagi luka dalam hati..keadaan jugak yang membuatkan aku sedar..keadaan jugak yang membuka mata aku utk menilai..
Tak tahu macam mane lg, sampai bila?..bertahun2 katanya..sehari pon da terasa lama...ni kan bertahun2..kami kini di bawah..paling bawah..paling akhir mungkin..terasa diri kami tercabar..yang paling kuat terasa adalah aku !
Kenapa aku?ok, aku x berada dalam situasi dia..tapi aku boleh rasa..betapa susahnya keadaan dia sekarang..
Terpaksa..ni je alasan yang paling kukuh ! buat mase ni !
Nak x nak..kene hadap ~ walau payah ! teramat payah ~ kena teruskan jugak rutin harian yang da mula berubah ! sejak 3 bulan yang lalu..
Hidup..xkan selalu nk ade kt atas..dan xkan nk biar lame di bawah..besederhana saje..
Aku mengharapkan keadaan sekarang akan bertukar kembali..kepada yang lebih baik..makin lama, aku jadi sayur ! eh, sayu..pura2 gembira..aku tahu ade mata yang memandang, ade yang perasan..aku cuba cool je..buat macam xde pape yang berlaku..aku mmg x pandai nk berlakon ! tapi aku terpaksa berlakon..di hadapan mereka..susah !
Mungkin ade hikmah..kami harus banyak bersabar :) lebih2 lg aku lah 2..! xpe, aku ok je..
Harap hati kami masih sama..x berubah..itu yang penting.. :)


No comments:

Copyright reserved by Aja edited byCaersasuke