30 September 2012

Mereka sentiasa ada :)

Macam ramai je..ramai 2 ramai jugak la..tapi x semua yang ada ngan kita masa kita susah kan.. :) mesty ade sorang yang ade dgn kita, yang faham kita..walaupon x byk..sekurang2nya, dgn kehadirannya pon da cukup untuk buat kita tenang seketika...kan..kadang2, x semua kita boleh kongsi dgn keluarga..macam aku, aku x brape nk selesa sgt nk cite masalah aku kt mak ke kakak ke..aku la..korang lain kan..lain org lain cara..aku akan cari bff aku dulu..then baru aku mntak pndapat mak..tapi x mntak pon..haha !



kak eyla slalu ade ngan aku..macam mane keadaan aku skalipon, xpenah dia xde..cari lah dia time ble pon, msty dia ade..walaupon kami jauh..terasa macam dekat.. :) kan kak?
terima kasih kak..akak byk tolong sy..bg sy semangat, nasihat..mmg sy lemah kak..tp dengan adenye kata2 dari akak..sy bangun balik...mungkin sy akan setabah akak, sekuat akak..akak mmg banyak membantu sy dalam segala hal..jujur, kadang2 sy x sependapat ngan akak..masing2 ade pendapat sndri kn..
Terima kasih lagi skali sebab sudi jadi pendengar setia sy :) 
Love u so much sis ~


lagi sorang yang membuatkan aku boleh tarik nafas lega bila aku susah..dia faham aku..aku pon xtaw cmne dia boleh faham aku..haha..dia pandai buat aku tenang..jujurnye dulu, aku x brape nk stuju dgn semua pendapat dia..aku rase macam pndapat dia 2 kdg2 x masuk akal ! walaupon apa yg dia ckp 2 tersangat lah betol, aku tetap ckp x ! haha..kejam kan aku...tapi 2 dulu la..mase aku x bape nk kenal dia..
2 lah, orang kate jgn benci sgt, kn da sangkut ! hhuhu.. aku x cakap bnci kt dia pon, cuma x like je...hehe...sory wani !
Dia da aku anggap macam adik..dia selalu ada bersama aku..walaupon mase tuh dia tgh ade msalah dia sndri, dia tetap cuba nk selesaikan masalah aku ! kami ni saling tolong menolong..aku susah dia ade..dia susah aku ade..masing2 main peranan..
TQ wani..k.aja sayang wani.. :)



bila aku sedih, aku cari dua orang nih...msty punye..x pikir sape dah..walapon 'dia'..aku lebih memerlukan kawan dari kekasih..bukan bermakna keluarga aku tolak tepi..x semua aku boleh kongsi..jadi..yg x semua 2 lah aku kongsi ngan dua orang peneman aku nih..dan x semua jugak aku cerita..yang tersangat peribadi, aku simpan baik2 :)
Alhamdulillah, Allah temukan aku dengan insan2 yang tersangat baik buat aku..bukannye aku xde kawan lg..ramai..tp x ramai yg memahami..mungkin aku pon x faham same..xde keserasian kt situ..mungkin ade..dan mungkin x cuba untuk faham..
Kak eyla n wani serasi ngan aku...diorang lah pembakar semangat aku..
Terima kasih..
Semoga Allah balas jasa baik korang berdua..

love both of u :)

No comments:

Copyright reserved by Aja edited byCaersasuke