12 October 2012

Aku..

Kita boleh merancang sesuatu yang kita nak..tapi bukan kita yang tetapkan..bukan kita yang tentukan..kita tak tahu apa yang akan jadi..kita hanya boleh buat, tapi x boleh tentukan..Dia sahaja yang tahu segalanya..kita tahu apa yang terbaik untuk kita, tapi sedarlah, Dia lebih tahu apa yang terbaik untuk kita..siapa kita nak lawan ketentuan Dia..
Aku..semakin x faham apa yang sedang berlaku..aku cuba untuk faham..mungkin aku xnak faham..kalau boleh aku nak semua berjalan dengan lancar..xde satu pon yang cacat..aku da buat da usaha..kenapa masih ada yang x lengkap? x dapat sepenuhnya..
Aku..kdg2 macam x boleh nk terima hakikat..aku kalau boleh nk tukar balik semua ni..tapi macam mane? x nampak jalan..dalam x nampak tu, aku terus kan berjalan..kadang2 merangkak..kadang2 duduk terdiam dan terus membisu..bila pulih, aku teruskan berjalan..terkadang rasa ingin berlari..tapi masih tiada kekuatan..mungkin aku takut jatuh..pedih bila jatuh..untuk keadaan sekarang aku pilih berjalan..

Aku harap suatu hari nanti aku mampu berlari laju dengan penuh keyakinan tanpa jatuh :')

No comments:

Copyright reserved by Aja edited byCaersasuke