30 October 2012

Niat

Tiba masanya untuk aku laksanakan niat aku yang selama ni aku pendam..ni lah masa yang sesuai..patutnya dah lama aku kena buat..tapi cam tak brapa nak yakin je..terpakselah aku tangguh kan dulu niat aku tuh..hati aku baru tebukak nak buat..buat apa?hm, tak sedia lagi nak bgtaw kat sini..nampak mudah, tapi bukan senang..aku kuatkan hati jugak untuk buat..dan, Alhamdulillah, aku berjaya laksanakan..tenang hati..aku pasti akan buat lagi..dan aku mengharapkan sesuatu yang baik akan berlaku..InsyaAllah :)
Biarlah apa dan siapa yang datang menghalang..aku akan cuba terus kuatkan hati..hebat mana sekalipon, tetap aku akan kuat..kuat..kuat..dan terus kuat..aku mampu lakukan..

Allah tahu segalanya..


No comments:

Copyright reserved by Aja edited byCaersasuke