27 November 2012

Akhirnya, aku mampu buat keputusan ini..

Terkadang rasa nak pegi jauh jauh...jauh dari tempat aku duduk sekarang...jauh dari semua orang...tapi aku hanya mampu rasa..tak mampu nak tunaikan rasa tuh..aku masih perlukan orang orang kat sini..tapi aku mahu bersendiri..tapi aku nak lepaskan..tapi aku nak sorang sorang..susahnyaaaa..
kenapa jadi macam nih?serba serbi tak kena..
aku tak tahu macam mana nak betulkan balik keadaan..tiap kali aku cuba, mesti keadaan bertambah buruk..
aku salah cakap ke? apa yang aku cakap tu datang dari hati..
kau patot faham..
Mungkin dah tiba masanya untuk kita berjauhan sementara..walau hakikatnya kita memang jauh..cuma aku nak jauh tu semakin jauh..jauh beribu ribu batu..kali ni, biar aku pulak yang pergi jauh..dan aku sama sekali tak mengharap untuk kau kejar aku..kau tak perlu lakukan itu..makin kau hampiri, makin aku menjauhi..berat kaki aku untuk pergi jauh dari kau..bukan kerana terpaksa..dengan kerelaan hati sebenarnya..
Mulai hari ini, hari esok dan hari yang akan datang, kau takkan dapat merasa kehadiran aku lagi..maafkan aku..aku harus pergi..untuk mencari sesuatu yang hilang..aku sendiri tak pasti apa yang hilang..In Shaa Allah, akan aku temu dengan 'sesuatu' itu..
Aku harap kau faham..sepertimana aku faham kau..
keadaan kita semakin berbeza..pasti suatu hari nanti, keadaan akan menyebelahi kita semula..In Shaa Allah..

Aku akan kembali.. :')

No comments:

Copyright reserved by Aja edited byCaersasuke