06 November 2012

Bahagia dah kawan aku. Alhamdulillah ~

Ramai kawan kawan sebaya aku yang dah bahagia..maksud aku yang da kawen..best best..huhu..yang ramainya kawan perempuan la..lelaki? ada ke? huhu.. ada je.. tu pon sorang.. umur 22 da kawen.. laki tu.. ape salahnya, jodoh kan.. tak kesah semua tu..


kawan sekelas aku masa form 5..mirul..kau dulu yang kawen kan..huhu



rumah perempuan


rumah lelaki


kawan sekelas


:)


sambil menanti pengantin makan, sempat kami posing ==


aku dan kembar

Semoga kau terus berbahagia mirul :) sampai akhir nyawa. InsyaAllah.
*dah nak jadi ayah ! tahniah :)


3 november 2012..
tahniah mimi..pon kawan sekelas aku masa form 5..tapi sedih..tak dapat pegi..mimi sanding kat negeri 9..acanoo nak pegi == pape pon, tahniah !


cantiknyaaa


manis manis

semoga berbahagia bersama suami :)


Siapa lagi lepas ni..aku kah? oh tolong lah doakan..hehehe..memang bila tengok kawan kawan da kawen..aku pon macam teruja nak kawen..haha..nih nama dia gatal ! belum lagi untuk aku..siapalah bakal suami aku kan? hahaha ! mungkinkah 'dia'? hm.. Allah je yang tahu..

Untuk mirol & mimi.. 
Tahniah dan semoga kekal bahagia hingga hujung nyawa.. :)
InsyaAllah :)

2 comments:

Copyright reserved by Aja edited byCaersasuke