05 November 2012

Bertuah

Macam aku cakap sebelum ni..aku lebih selesa cerita masalah aku dekat kawan kawan..tengok jenis masalah jugak la kalau nak cerita dekat family..kan..dan aku tersangat bertuah sebab ada kawan yang sangat memahami..lg best kalau kawan aku tu same same membesar dengan aku, dari kecik sampai besar..baru lah macam bff kan..yeke? macam tak je..aku bukan takde kawan yang same same membesar nih, tapi tak sampai kemana..aku kesini, dia kesana..masing masing bawak diri..sekolah menengah pulak..ramai..sangat ramai..tak terkira..macam perangai jumpa..baik buruk nakal mengada ngada gedik gila suka gaduh kuat gelak..semua ada..aku tak ramai kawan lelaki..perempuan je yang ramai..bermula di IKBN baru aku tahu macam mana nak pilih kawan..maksud aku, pilih kawan mase aku susah mase aku senang..banyak kawan aku mase senang..memang senang sangat dapat kawan..peramah lah katakan..mase susah..yang ramai yang senang tu macam tak nampak batang hidung..aku pon sama je, akan sentiasa ada mase kawan kawan aku senang tengah happy gelak sana gelak sini..mase mereka susah aku ada ke? macam ni lah..kalau kita tengah ada masalah, kita mesty memerlukan seseorang untuk luahkan..maknanya orang tu kita dah percaya..kita tahu yang orang yang kita nak tu akan simpan rahsia kita..kan..mungkin kawan kawan aku tak perlukan aku mase diorang susah..mungkin diorang lebih percayakan orang lain dari aku..siapa tahu kan? aku tak paksa diorang untuk cerita apa masalah diorang..tapi seandainya diorang perlukan aku, aku akan jadi pendengar untuk diorang..setakat ni, ade la dua orang yang selalu kongsi masalah dengan aku..bersyukur sangat sebab aku ada ramaaaaiiii kawan..tak kesah la kawan masa susah ke masa senang ke..janji aku ada kawan..dan sampai hari ni..kawan kawan aku tak penah lupakan aku..aku yang kejam senyapkan diri ==' bukan aku lupa..cuma sekarang aku ingin bersendiri..tak nak sapa sapa pon kacau..sebab tu aku tukar nombor.. :') mak aku pon tak tahu aku tukar nombor..kejam gila kan? sementara sahaja !
tanpa kawan di sisi, tiada lah gelak tawa dari aku ~

bulan november ni nak buat entry pasal kawan je boleh?

No comments:

Copyright reserved by Aja edited byCaersasuke