12 November 2012

Faham

Kadang kadang aku sendiri tak faham apa yang aku nak..apa yang aku buat..apa yang aku fikir..kalau da aku pon tak faham, macam mane orang lain nak faham aku kan? orang lain pon susah aku nak faham..tak kira lah siapa..keluarga, kawan kawan, dan cinta hati ==' sebenarnya faham, cuma kadang kadang diorang yang buat aku tak faham..contohnya...eh, tak payah nak contoh sangat lah..aku sampai tak tau nak bagi contoh apa ==' dem ! teruk, memang teruk sangat dah penyakit aku nih ! dan aku rasa orang lain pon x boleh faham aku..mungkin ada..tapi aku tetap rasa takde orang yang faham aku, walaupon ada..aku tetap jugak kate takde..sebab..Allah je faham aku..Dia je tau apa aku rase..ape aku nak..sedih aku..gembira aku..Dia tahu semuanya..Dia je tempat aku mengadu segalanya..tapi aku macam tak penah dapat apa yang aku nak..mungkin Allah tak izinkan..
Berbalik pada faham tadi..bukan aku tak faham orang orang yang ada dekat aku nih, cuma mungkin aku salah faham..diorang cita lain, tapi aku faham lain...haa..takde connection kat situ,..so, sekarang aku tengah cuba nak faham dengan sebetul2nya ! sebab bila dah salah faham, nanti mulalah aku pikir lain..pikir baik takpe, ni negatif je lah..haha ! *otak kuning 
Hm, ok lah..nak cita pasal faham orang ke hape ke ni memang sampai bila bila pon takkan habes..dan aku sangat bersyukur masih ada orang yang faham aku walaupon aku harap orang lain yang faham aku..tapi takpe, sekurang2nya, Allah temukan aku dengan mereka yang sentiasa ada untuk aku..Alhamdulillah..

No comments:

Copyright reserved by Aja edited byCaersasuke