13 November 2012

Hanya Untuk Aishah :)

Allah Selamatkan Kamu..Allah Selamatkan Kamu..Allah Selamatkan Aishah Izohan..Allah Selamatkan KamuUUuu...
Selamat Hari Jadi..Selamat Hari Jadi..Selamat Hari Jadi Aishah Izohan ! Selamat Hari Jadiiiii...
Happy Birthday To U..Happy Birthday To U..Happy Birthday To Aishah Izohan..Happy Birthday To UUuuuUuuuu..

ang mesty menantikan ucapan dari aku kan? huhu..
aku saje tak nak wish awal awal..sebab memang aku tak nak..  hehe :)



Semoga...
panjang umur..
murah rezeki..
sentiasa sihat..
dijauhkan dari segala bahaya..
berbahagia bersama keluarga, kawan kawan dan kekasih hati..
tiada lagi duka yang mendatang..
sentiasa tersenyum..
tercapai cita cita..
tabah dan kuat bila jatuh..
dikurniakan seseorang yang boleh membimbing ke jalan Allah..

dan, semoga mendapat kebahagian dan ketenangan di dunia dan di akhirat :) InsyaAllah :)


aku tak taw sejak bila kita rapat..masa aku mula mula masuk ikbn aku rasa macam ang sombong ! hehe.. pastu lama lama kawan ngan ang, Oooo macam ni ang rupanya..tak la sombong...huhu..cuma mungkin masa tu kita tak sekepala lagi kan...
aku sangat selesa kawan ngan ang..aku tak rasa macam perlu berpura pura ngan ang...dan ang adalah salah sorang sahabat aku yang paling rapat masa kita sama sama belajar..sampai skang kita masih berhubung kan..tak penah lupa.. 

dan aku nak ang taw, aku tak kan penah lupa tarikh istimewa ang.. :) cuma aku saja tak nak jadi orang yang pertama wish..dan bagi aku, tak kisah nak jadi orang yang ke brapa pon kan..janji ade ucapan, walaupon hanya sekadar HB je..dan walaupon aku takde hadiah nak bagi kt ang, yang ni jelah aku dapat buat untuk ang..ikhlas dari aku.. :')

aku sangat bertuah dan bersyukur sangat dapat sahabat macam ang :)

















banyak lagi gambar kita bersama :)
sebenarnya gambar kita bertiga lagi banyak :) taw kan sapa?
tapi ni untuk kita dua je :)
Rindu ang :')


Semoga persahabatan kita ni kekal sampai mati ! kalau aku ada wat salah kat ang, mintak maaf..dari hujung rambut sampai hujung kaki..macam hari raya pulak..haha..
dan aku harap kita dapat sambung belajar sama sama...wani dan eyka.. :)

aku nak ang taw, dan ang kena ingat benda ni sampai bila bila..aku sayang ang :')

Selamat Hari Jadi Sahabat :)
13 November 2012



2 comments:

Aishah Izohan said...

terima kasih yang xterhingga.aku terharu sgt.aku pun macam pelik pasai pa yg ang xwish kt aku.aku windu ang sgt2.n tq sb ang jd sahabat aku.moga Allah merahmati ang dunia akhirat.aku harap persahabatan kita kekal sampai akhirat.terharu n xterkata apew2 ..Terima kaseh aja ;) ang ngn wani sentiasa ada ngn aku :) syg ang sgt2 :)walaupun sekadar ucapan tapi aku sgt2 terharu dan berteima kaseh.mcm dihargai.;)terima kasih sahabat.i love u so much :)

Aishah Izohan said...

terima kaseh aja!aku sayang sgt3 kt ang :) aku terharu n nak nages ;( makaceh tw aja.moga persahabatan kita kekal smpai akhirat.moga ang dirahmati Allah.:)aku pon mulew2 nk toucjing sb ang xwish besday aku.hehe.upewnya nak wat suprise.i love u!!!!!!!!!!!

Copyright reserved by Aja edited byCaersasuke