20 November 2012

Kita kan sedare !

Tolonglah..berhentilah mengata pasal kami..kami tak penah pon nak sebok hal korang..pahal korang nak sebok sebok hal kami..kami bukan kat atas..kat bawah pon bukan..kami kat tengah tengah...ada masa susah ada masa senang..korang kenapa dengki sangat tengok kami senang? kenapa selalu nak tanya hal kami?ambek berat?tu da kira jaga tepi kain kami tu..korang takde kain eh nak jaga sendiri?kami tak perlukan orang lain untuk jaga kain kami..kami boleh jaga sama sama kain kami..! korang dah ada segala2nya..ape lagi yang korang nak?korang memang tak senang tengok kami senang..bila jumpa je ade je bnde yang korang nak sakitkan hati kami..kami diam..korang buat lagi.. ==' ntah sampai bila korang nak berperangai maccam nih..sedar lah..korang bukannya muda..

aku takde kuasa nak bersuara..dan sebenarnya, aku tak nak kecoh kecoh..aku tujukan ayat kat atas tu memang untuk si polan polan dan polan tersebut..aku masih mampu bertahan..tak teros cakap kat diorang..kat sini je aku luah..lantak lah kalau ada yang nak terasa..ada ke? ok, silakanlah terasa..nak heboh kan? pon silakan...kalau diorang buat lagi teruk pasni..siap arh !

harap diorang akan berubah !

No comments:

Copyright reserved by Aja edited byCaersasuke