22 November 2012

malas !

minggu ni ntah kenapa rasa malas nak menjait..! siyes, baju banyak gila nak kena siapkan..semuanya baju orang..argh ! dem ! kalau da malas memang tak arh nak jait..kalau jait jugak dalam keadaan yang sangat malas, memang tak jadi baju ! kesian kat mak, aku tak sempat lagi nak jait blause mak..baju orang je aku jait dulu...aihh..sory mak..da siap semua baju makcik makcik tuh, aja buat baju mak plak keh :) promis !

Aku kena siapkan semua baju baju tuh sebelum bulan 12 ! mampukah? 6 helai ! memang lah sikit, nak buat tu yang susah...makcik tuh dah la nak jubah yg berfesyen2..macam artis ! argh ! takkan aku nak tolak, aku buat jelah, walaupon susah ! lgpon makcik tu cm percaya kt aku yg aku boleh buat..susah nak dapat kepercayaan orang dalam bab jait baju yg berfesyen nih ! sebab aku baru lagi..aku pon bukannya taw sangat..tapi aku cuba..Alhamdulillah. berjaya jugak aku hasilkan jubah berfesyen ala ala artis tuh ! haha ! api baru sehelai, ade lagi banyak ! ==' eksaited punya pasal sampai lupa nak tangkap gambar.. ==' nasib baik makcik tu tak komplen ape ape...kalau ade pon takpe, sekurang2nya aku taw kelemahan aku kat mane..

Tapi masalahnya skang MALAS ! argh ! tolong lah pegi jauh jauh !

No comments:

Copyright reserved by Aja edited byCaersasuke